Jak informowało m.in. "Mundo Deportivo" czy dziennikarz Victor Malo i co potwierdza portal Footy Headlines, Barcelona otrzymała ofertę sponsoringu od holenderskiego międzynarodowego konglomeratu Philips.
Firma oferuje Blaugranie 2 miliony euro za resztę obecnego sezonu i stara się o czteroletnią umowę, z płatnościami w wysokości 8, 10 i 12 milionów euro odpowiednio w kolejnych trzech sezonach.
Jednak porozumienie na linii Barcelona -Philips nie jest jeszcze niczym pewnym. Oferta Philipsa jest niższa niż 20 milionów euro, których domaga się Barcelona. Philips ma być otwarty na rozszerzenie partnerstwa poza naszycie loga na rękawki koszulki, angażując się w projekt Espai Barca. Mówi się m.in. o dostarczeniu wszystkich ekranów i monitorów na przebudowanym Spotify Camp Nou.
Barcelona już od długiego czasu szuka sponsora na rękaw koszulki, odkąd zakończyła w 2021 roku współpracę z Beko, które płaciło klubowi około 19 milionów euro za sezon. Barca prowadziła rozmowy z kilkoma firmami takimi jak Cupra, Nexa, Turkish Airlines czy Polkadot, ale żadna nie złożyła pożądanej przez klub oferty.
Czytaj także:
- Coraz ciemniejsze chmury nad Danim Alvesem. Te wyniki go pogrążą?
- Lechia nie chce być kojarzona tylko z grą defensywną. "Nie ma drogi na skróty"
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: co za gol w Meksyku! Stadiony świata