Na początku roku nie wiadomo było czy zespół przystąpi do rundy wiosennej. Był to efekt spłaty długów z poprzednich lat. W lipcu podpisano umowę ze sponsorem generalnym, firmą Pollana oraz sponsorem głównym, firmą Pajo. To pozwoliło zażegnać największych kłopotów i w miarę normalnie funkcjonować. Poznaniacy prowadzili jednak rozmowy z kolejnymi firmami, które miałyby wesprzeć Wartę.
Porozumienie udało się osiągnąć z jedną z nich. Do końca sezonu, jako sponsor główny, Zielonym pomagać będzie firma Mróz. Poznaniakom jest ona doskonale znana, bowiem przez dość długi czas współpracowała z Lechem. - Od pewnego czasu prowadziliśmy rozmowy, co udało się utrzymać w tajemnicy. Umowa ta spowoduje, że pracownicy klubu będą mogli spać spokojnie, co jest bardzo ważne, bo jeszcze niedawno klub był w dużych problemach finansowych - mówi Piotr Matecki, odpowiedzialny za marketing Warty.
Pozyskanie kolejnego sponsora to znak, że w poznańskim klubie sytuacja poprawia się z dnia na dzień. - Wszystko zmierza w dobrym kierunku. Pojawienie się takiego przedsiębiorcy to dla nas duże wyróżnienie. Poważna i silna marka, połączyła się z historyczną marką. Będziemy chcieli udowodnić, że Warta jest godna zaufania, którą pan Wojciech Mróz obdarzył klub piłkarski - dodaje Matecki, a radości z podpisania umowy nie krył również prezes Janusz Urbaniak. - Podpisanie umowy ze sponsorem sprawia, że w Warcie dzieje się coraz lepiej. Dzięki firmie Mróz w Warcie nie będzie długów. Mamy zapewnione pieniądze na potrzeby Warty do końca sezonu. Może uda się nawet wyjechać na jakiś obóz.
Logo firmy Mróz eksponowane będzie już podczas najbliższego meczu z Górnikiem Zabrze. Znajdzie się ono na tyłach koszulek oraz w różnych miejscach stadionu. Niewykluczone, że poznaniaków wspierać będą kolejne firmy, ale w mniejszym stopniu.