W kategorii Influencer Roku pierwsze cztery miejsca są podzielone między małżeństwo Lewandowskich oraz byłą Ekipę. Czołowa lokata należy do Roberta Lewandowskiego, który zdecydowanie wyprzedził resztę stawki. Kapitan reprezentacji Polski ma 62 mln fanów i osiągnął wskaźnik popularności na poziomie ponad 215 mln.
Lewandowski mocno poprawił swój rekord z 2021 roku. Wówczas mógł pochwalić się 50 milionami fanów, a jego wskaźnik popularności wyniósł 157 mln. Wiele w tej kwestii zmienił jednak transfer do FC Barcelony, dzięki któremu "Lewy" zyskał wielu nowych fanów, przede wszystkim w Hiszpanii.
Będąca druga w zestawieniu Weronika "Wersow" Sowa, czyli narzeczona Karola Friza wygenerowała popularność na poziomie 38,28 mln (7,69 mln fanów).
Sowa jest YouTuberką, aktywnie prowadzi konta również na Instagramie czy TikToku. Posiada również własny sklep o nazwie "Wersow Store". Wersow regularnie publikuje różnego rodzaju filmiki. Ze swoimi odbiorcami dzieli się wrażeniami z licznych podróży czy podejmuje różne wyzwania.
ZOBACZ WIDEO: Gromy spadły na Lewandowskiego. "Schowany do szafy"
Trzecie miejsce w rankingu należy do Anny Lewandowskiej, którą obserwuje 8,7 mln osób, czyli więcej niż ma Sowa, jednak jest nieco mniej popularna w sieci (30,06 mln).
Lewandowska, podobnie jak Robert, także mocno zyskała po przeprowadzce do Barcelony, bowiem w porównaniu z poprzednim zestawieniem, ma o 1,5 mln więcej obserwujących.
Tuż za podium znaleźli się Karol "Friz" Wiśniewski (28,27 mln; 12,02 mln) oraz Marcin Kruszewski (27,32 mln; 2,31 mln).
Zobacz także:
Real Madryt chce przedłużyć kontrakt obrońcy. Ma poważnego konkurenta
Dosadnie. Były reprezentant Polski odpowiedział Piątkowskiej