Listopad od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka jąder i prostaty. Kampania "Movember" powstała po to, żeby uwrażliwić oraz edukować innych na temat problemów zdrowotnych mężczyzn, a także przypominać panom, jak ważne są coroczne badania.
Na czym polega akcja? To proste! W ramach zwrócenia uwagi na kampanię, mężczyźni zapuszczają na tę okazję wąsy lub brodę.
W "Movember" chętnie włączają się również sławne osoby ze świata sportu oraz kluby. Efekty w mediach społecznościowych zaprezentowała m.in. FC Barcelona.
Mistrz La Liga opublikował w sieci przerobione zdjęcie Roberta Lewandowskiego. Snajperowi katalońskiego klubu dosztukowano... dorodnego wąsa.
Jest to nietypowy widok, ale trzeba przyznać, że Polak "w nowym wydaniu" prezentuje się bardzo dostojnie. Zdjęcie można zobaczyć poniżej:
Czytaj także:
"Robi to lepiej niż Lewandowski". Matthaeus wbił szpilkę Polakowi
Barcelona walczy o nowego napastnika. Co z Lewandowskim? Jest komentarz dyrektora
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: poznaliśmy bramkę roku?! Fenomenalny gol piłkarki