W takiej wersji "Lewego" jeszcze nie widzieliśmy!

Zdjęcie okładkowe artykułu: Materiały prasowe / Na zdjęciu: Robert Lewandowski (Ion Alcoba/Quality Sport Images/Getty Images), w ramce: wpis FC Barcelonny na platformie X (dawniej Twitter)
Materiały prasowe / Na zdjęciu: Robert Lewandowski (Ion Alcoba/Quality Sport Images/Getty Images), w ramce: wpis FC Barcelonny na platformie X (dawniej Twitter)
zdjęcie autora artykułu

"Movember" to coroczna kampania mająca na celu uświadamiać mężczyzn, jak ważna jest profilaktyka przeciwnowotworowa. W akcję włączyła się również FC Barcelona, która opublikowała specjalnie przerobione na tę okazję zdjęcie Roberta Lewandowskiego.

W tym artykule dowiesz się o:

Listopad od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka jąder i prostaty. Kampania "Movember" powstała po to, żeby uwrażliwić oraz edukować innych na temat problemów zdrowotnych mężczyzn, a także przypominać panom, jak ważne są coroczne badania.

Na czym polega akcja? To proste! W ramach zwrócenia uwagi na kampanię, mężczyźni zapuszczają na tę okazję wąsy lub brodę.

W "Movember" chętnie włączają się również sławne osoby ze świata sportu oraz kluby. Efekty w mediach społecznościowych zaprezentowała m.in. FC Barcelona.

Mistrz La Liga opublikował w sieci przerobione zdjęcie Roberta Lewandowskiego. Snajperowi katalońskiego klubu dosztukowano... dorodnego wąsa.

Jest to nietypowy widok, ale trzeba przyznać, że Polak "w nowym wydaniu" prezentuje się bardzo dostojnie. Zdjęcie można zobaczyć poniżej:

Czytaj także: "Robi to lepiej niż Lewandowski". Matthaeus wbił szpilkę Polakowi Barcelona walczy o nowego napastnika. Co z Lewandowskim? Jest komentarz dyrektora ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: poznaliśmy bramkę roku?! Fenomenalny gol piłkarki

Źródło artykułu: WP SportoweFakty