Pierwszoligowiec ogłosił nowego trenera. Wielki powrót na ławkę

WP SportoweFakty / Krzysztof Porębski / Na zdjęciu: Marcin Brosz
WP SportoweFakty / Krzysztof Porębski / Na zdjęciu: Marcin Brosz

Marcin Brosz został nowym trenerem Bruk-Betu Termaliki Nieciecza. Były selekcjoner reprezentacji do lat 19 związał się z pierwszoligowcem kontraktem do końca przyszłego sezonu.

11 marca Bruk-Bet Termalica Nieciecza poinformowała, że zwolniony został dotychczasowy trener Mariusz Lewandowski.

W ostatnim meczu ligowym z Resovią drużynę poprowadził tymczasowo Jakub Drwal, natomiast we wtorek klub ogłosił podpisanie kontraktu z nowym szkoleniowcem. Został nim Marcin Brosz, który parafował umowę do 30 czerwca 2025 roku.

Brosz pozostawał bez pracy od września ubiegłego roku, gdy rozstał się z reprezentacją Polski do lat 19. Prowadził tę drużynę przez półtora roku, m.in. podczas mistrzostw Europy na Malcie.

ZOBACZ WIDEO: Przejął piłkę na środku boiska. A później zrobił szalony rajd

Termalica - jak co roku - miała aspiracje, by awansować do PKO Ekstraklasy, natomiast póki co wydaje się to mało realne. Obecnie drużyna zajmuje 12. miejsce w tabeli Fortuna I ligi i bliżej ma do strefy spadkowej niż lokat gwarantujących przynajmniej udział w barażach o promocję do wyższej ligi.

Brosz przejmuje zespół w trudnym momencie i nie chodzi jedynie o położenie w tabeli. W miniony weekend Termalica została rozbita przez Resovię na własnym boisku (1:4). Co więcej, Termalica grała w dziewiątkę od 14. minuty po dwóch czerwonych kartkach. Jest więc nad czym pracować.

Debiut Brosza przypadnie na wyjazdowe spotkanie 25. kolejki przeciwko Podbeskidziu Bielsko-Biała (30 marca, godz. 20).

Dla 50-letniego szkoleniowca jest to powrót na ławkę w warunkach klubowych po blisko trzech latach. Jego ostatnim klubem był Górnik Zabrze (prowadził tę drużynę od czerwca 2016 do czerwca 2021).

CZYTAJ TAKŻE:
Radomiak potwierdził kolejny transfer. To brazylijski mistrz świata
"Jestem pewien". Niecodzienne słowa o Probierzu przed Estonią

Źródło artykułu: WP SportoweFakty