Canal+ z TP dopiero we wtorek złożyło tą ofertę. - Wyszliśmy w niej naprzeciw oczekiwaniom klubów. Połączyliśmy siły z TP S.A., żeby uzyskać jak najszerszą dystrybucję ligi. Chcemy do tego wykorzystać nie tylko własne środki, ale także sieć największej firmy telekomunikacyjnej w Polsce - mówi szef redakcji sportowej Canal+ Jacek Okieńczyc.
Tego samego zdania są w Telekomunikacji Polskiej. - Inicjatywa połączenia sił wyszła od Canal+. Razem mamy możliwość dotrzeć do kilku milionów domów. Jak najszersza dostępność kanału ligowego jest dla nas celem nadrzędnym - przekonuje dyrektor ds. komunikacji TP S.A. Dominique Lasage.
- Można powiedzieć, że ta najnowsza jest zdecydowanie szersza. Pod względem finansowym także jest korzystniejsza dla klubów ekstraklasy. O konkretnych sumach mówić nie mogę, bo to tajemnica handlowa - powiedział Okieńczyc.