Budżet Warty bez zmian

Od nowego sezonu sponsorem strategicznym Warty będzie firma Family House. Nie doprowadzi to jednak do zasadniczych zmian w budżecie klubu z Drogi Dębińskiej.

Niedawno Izabella Łukomska-Pyżalska podała do publicznej wiadomości, że na nowe rozgrywki przeznaczy 5 mln zł. - Wszystko zostaje po staremu, mimo zmiany sponsora strategicznego - zaznaczyła prezes zielonych.

Logo Family House pojawi się na centralnym miejscu koszulek zawodników. W poniedziałek sterniczka Warty zaprezentowała projekt tych strojów. - Domowy komplet ma kolorystykę biało-zieloną, z przewagą zieleni. Na wyjazdach natomiast będziemy grać w strojach białych lub różowo-czarnych - jak Barcelona - poinformowała z uśmiechem Łukomska-Pyżalska.

Prezes Izabella Łukomska-Pyżalska prezentuje nowe stroje (fot. Warta Poznań)

Komentarze (0)