Ticketpro Polska nowym sponsorem Polonii Bytom

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Ticketpro Polska został nowym sponsorem pierwszoligowej Polonii Bytom. Zarząd firmy zajmującej się dystrybucją wejściówek na imprezy kulturalne i sportowe pochodzi z Bytomia, co znacznie ułatwiło finalizację rozmów.

W tym artykule dowiesz się o:

Po tym, jak miejski magistrat objął część akcji Polonii za kwotę 2 mln złotych, do bytomskiego klubu zgłaszają się kolejni sponsorzy chętni wesprzeć finansowo śląską drużynę. W środę nowym sponsorem niebiesko-czerwonych została firma Ticketpro Polska, zajmująca się dystrybucją biletów na imprezy masowe jak np. koncerty i imprezy sportowe. W przyszłości nowy sponsor bytomskiego klubu ma zajmować się także dystrybucją on-line wejściówek na mecze Polonii przy Olimpijskiej.

- Jestem z Bytomia i razem z kolegami z firmy jesteśmy na każdym meczu Polonii na jej stadionie. Kilka razy byliśmy też na wyjazdach. Kiedy pojawiła się możliwość finansowego wsparcia tak utytułowanego klubu nie zastanawialiśmy się długo - przyznaje Sławomir Pakos, prezes nowego sponsora śląskiego klubu.

Po degradacji Polonii z ekstraklasy pod znakiem zapytania stało przystąpienie bytomskiej drużyny do rozgrywek pierwszej ligi. Ostatecznie dzięki zwiększonemu zaangażowaniu udziałowców udało się śląski klub uratować przed bankructwem i niebiesko-czerwoni przystąpili do rywalizacji.

Po sześciu kolejkach bytomianie zgromadzili cztery punkty i plasują się na razie w strefie spadkowej. Przy Olimpijskiej są jednak dalecy od bicia na alarm. - Jestem przekonany, że Polonia utrzyma się w pierwszej lidze, a za rok czy dwa na nowo powalczymy o awans do ekstraklasy. Jesteśmy młodym i ambitnym zespołem, który łatwo skóry nie sprzeda - zapewnia Juraj Balaz, golkiper śląskiej drużyny.

Źródło artykułu: