Comarch sponsorem klubu Ligue 1

Właściciel 49 proc. akcji MKS Cracovia SSA (a wkrótce większościowy udziałowiec) Comarch został partnerem francuskiego AS Nancy-Lorraine, który występuje na szczeblu Ligue 1. W sezonie 2012/2013 zawodnicy będą rozgrywali mecze w koszulkach z brandem Comarch, dodatkowo logo znajdzie się również w wielu miejscach na stadionie - czytamy w komunikacie krakowskiego klubu.

To efekt współpracy partnerskiej z polską firmą. Comarch wdraża oprogramowanie lojalnościowe, które wprowadza nową jakość komunikacji klubu z kibicami. Decyzja o współpracy Comarch z AS Nancy nie jest przypadkowa. W Polsce do grupy kapitałowej Comarch należy grająca w T-Mobile Ekstraklasie Cracovia. Francuski klub piłkarski z Nancy powstał w 1910 roku. W latach siedemdziesiątych XX wieku jego barwy reprezentował słynny Michel Platini.

Pierwszy mecz na stadionie Stade Marcel Picot w koszulkach z logo Comarch AS Nancy rozegra z FC Lorient w najbliższą sobotę 14 stycznia. Spodziewanych jest około 20 tysięcy kibiców, a na trybunach zasiądzie założyciel i prezes Comarch prof. Janusz Filipiak wraz z zarządem Comarch we Francji.

Comarch Loyalty Management to rozbudowana, a zarazem elastyczna platforma biznesowa do obsługi pojedynczych i multipartnerskich programów lojalnościowych. Z rozwiązania korzystają m.in.: BP (Francja, Hiszpania, Portugalia, Niemcy, UK, Polska), Credit Suisse i Leroy Merlin. Comarch działa na rynku francuskim od 2009 roku. Rozwiązania wspierające marketing, a pośród nich System Lojalnościowy, są strategicznymi produktami dostarczanymi na ten rynek. Głównymi francuskimi klientami Comarch są: Auchan, Bouygues Telecom, BICczy BP. Produkty firmy są dostępne w modelu Saas i hostowane bezpośrednio z data center Comarch.

Comarch jest zaangażowany w Cracovię od 2002 roku. Krakowska firma najpierw była sponsorem klubu, a od 2003 roku jest jego udziałowcem. W połowie grudnia Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy spółki przyjęli uchwałę pozwalającą Comarchowi na dokapitalizowanie spółki, po którym firma prof. Filipiaka będzie miała w posiadaniu 2/3 akcji, a udział gminy w spółce zmaleje do 1/3.

Komentarze (4)
lopez
13.01.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dopiero co podjeto uchwale o dokapitalizowaniu Cracovii przez Comarch, dzieki czemu Comarch zostanie wiekszosciowym udzialowcem Pasow, wiec nie ma sie co martwic, ze Procesor porzuci Cracovie 
avatar
Pędzel
12.01.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
z jednej strony dziwi mnie a z drugiej nie. rozumiem ze kampania reklamowa idzie teraz do francji, ale chyba mozna byloby tez zainwestowac troche wiecej kasy w cracovie tym bardziej ze stadion Czytaj całość
avatar
Maniutek_90
12.01.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ciekawe czy Comarch w ten sposób nie odsunie się od Cracovii, której wyniki są tragiczne, a spadek jest tylko kwestią czasu... 
lopez
12.01.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Niezła ekspansja Procesora. Żadna inna polska firma inwestująca w futbol nie ma takiego zasięgu jak Comarch. Mało tego, dawno nie było sytuacji, żeby sponsor/udziałowiec polskiego klubu, reklam Czytaj całość