- Armada Development wygrała przetarg na duże tereny poprzemysłowe po zlikwidowanej kopalni Szombierki, jest także właścicielem szybu Krystyna. Mamy poważne plany - budowę pola golfowego, mieszkań, infrastruktury handlowo-usługowej. To oczywiście plan na pięć-siedem lat. Chcielibyśmy, aby Polonia reklamowała właśnie nasze bytomskie przedsięwzięcia - poinformował prezes potencjalnego sponsora bytomskiego klubu.
Michał Goli przyznał także, że jego konsorcjum nie zależy na ingerowaniu w nazwę bytomskiego klubu, ani na przejęciu większościowego pakietu akcji bytomian: - Nie zależy nam na decydującym głosie. Na pewno nie ma mowy o wielkim inwestowaniu w piłkę z myślą o tym, aby za kilka lat wyciągać z tego pieniądze. Rolę wiodącą widziałbym raczej dla innych udziałowców, a wiem, że chętni są. Poza tym prezydent Koj złożył deklarację, że jeśli struktura spółki będzie przejrzysta, to także miasto zaangażuje się w nią - oznajmił prezes Armada Development w rozmowie z Gazetą Wyborczą.
Sternik konsorcjum dodał, że chciałby, aby Polonia była klubem stabilnym finansowo, z ładnym stadionem i prezentowała przyzwoity poziom sportowy. Przekonuje jednak, że nawet spadek z ligi utraty sponsora przez górnośląski klub nie spowoduje: - Doskonale wiem, że Polonia wyszła obronną ręką z wielu kłopotów, nie kupowała meczów, wygrała mecz w Łodzi i się utrzymała. Strasznie mi się to podobało - zakończył Goli.