Przygotowania do nowego sezonu w GKS-ie Katowice idą pełną parą. Nie tylko pierwszy zespół ciężko pracuje, żeby zbliżający się sezon okazał się sukcesem. Klub czyni starania, aby grono partnerów, z którymi nawiązano współpracę było coraz większe. Kolejną firmą, która wstąpiła do Klubu Biznesu GKS-u Katowice jest Kompania Piwowarska S.A., lider branży piwowarskiej w Polsce.
Ważnym elementem współpracy klubu z nowym partnerem jest wspólny projekt. Dzięki zaangażowaniu marki Tyskie, kibiców oraz katowickiego klubu powstanie Muzeum GieKSy, które ma zostać otwarte z okazji jubileuszu 50-lecia powstania klubu z Bukowej, którego obchody czekają nas 27 lutego 2014 roku.
- Cieszy nas fakt, iż Złotym Partnerem klubu została właśnie Kompania Piwowarska, z którą podpisaliśmy umowę do czerwca 2014 roku. Nasz klub biznesu rośnie w siłę, a dodatkowo wspólny projekt będzie służył klubowi przez kolejne lata. Muzeum GieKSy ma być miejscem, gdzie sympatycy GKS-u będą mogli obejrzeć bogatą historię naszego klubu, który odnosił sukcesy zarówno na krajowych boiskach jak również w rozgrywkach europejskich - powiedział Marcin Ćwikła, rzecznik prasowy katowickiego klubu.
Kibice w prosty sposób będą mogli wspierać ten projekt. Wystarczy zebrane kapsle po piwie (wyłącznie Tyskie Gronie i Klasyczne) wrzucić do urny, które będą znajdowały się w Sklepie Kibica GieKSy mieszczącego się na ul. Słowackiego 27 w Katowicach oraz w centralnym punkcie na stadionie przy ul. Bukowej 1. Będzie to możliwe również w trakcie meczów domowych śląskiej drużyny.
W najbliższym czasie oznaczone puszki na kapsle pojawią się również w innych punktach o czym klub będzie informował na bieżąco.
- Liczymy również i tym razem na pomoc naszych kibiców, gdyż wsparcie dla naszego muzeum będzie uzależnione od liczby zebranych kapsli. Liczba, którą planujemy zebrać to 200 tys. Dodatkowo mamy niespodziankę dla tych, którzy szczególnie zaangażują się w tą akcję. Za każde zebrane 100 kapsli można otrzymać bilet na dowolny mecz GKS-u Katowice - powiedziała Olga Bieganowska, kierownik ds. marketingu klubu z Bukowej.