Totolotek nie będzie strategicznym sponsorem Białej Gwiazdy - ma być jedną z firm, które będą wspierać budżet klubu, a w nowej strategii Wisły takich podmiotów ma być znacznie więcej. Logo Totolotka nie znajdzie się na koszulkach piłkarzy Wisły, ale będzie eksponowane na oficjalnej stronie internetowej klubu, "ściankach" oraz bandach reklamowych.
Od minionego piątku firma wspiera także dwa inne kluby T-Mobile Ekstraklasy: Górnika Zabrze i Lechię Gdańsk.
[ad=rectangle]
- Będę mówił głośno, abyście poczuli mój entuzjazm. Jest to dla nas dobry dzień, idziemy naprzód pomimo wszelkich przeciwności i osiągamy sukcesy. Dla Wisły Kraków pana firma jest naturalnym partnerem. Cieszymy się, że te negocjacje tak sprawnie przebiegły. To jest krok w dobrym kierunku, ta współpraca da i nam, i wam możliwość rozwoju - mówił prezes klubu Jacek Bednarz , kierując słowa do prezesa Totolotka Adama Lamentowicza.
- Jesteśmy najstarszą firmą bukmacherską legalnie działającą na rynku polskim, posiadamy bogate doświadczenie oraz tradycje. Bardzo cennym jest dla nas ten sukces biznesowy. Wróżę nam długą i owocną współpracę - powiedział Lamentowicz.
- Wisła Kraków to bardzo utytułowany klub o bogatej historii. Jesteśmy dumni z tego, że możemy być jej sponsorem. Ta umowa jest ważnym elementem naszego planu wspierania polskiej piłki nożnej - dodał Łukasz Seweryniak, dyrektor ds. marketingu nowego sponsora Białej Gwiazdy.
- Jesteśmy w trakcie budowania nowej strategii marketingowej klubu. Od nowego sezonu kilkoma rzeczami Was zaskoczymy. W tym nowym pomyśle Totolotek jest sponsorem, z współpracy z którym uda nam się osiągnąć największą korzyść finansową - zakończył Bednarz.
Firma Totolotek S.A. powstała w 1992 roku i jest najdłużej działającą legalnie firmą na rynku zakładów wzajemnych w Polsce. Wejście Spółki do Grupy Intralot w 2005 roku pomogło umocnić pozycję Totolotek S.A. na rynku, jako wiodącego organizatora zakładów sportowych z blisko czterystoma punktami sprzedaży w całym kraju. Firma zapewnia zatrudnienie dla ponad 1000 osób, co roku zasilając budżet państwa i związki sportowe kwotą blisko 25 milionów PLN.