Kontrakt podpisano na najbliższy sezon. Prawo do posługiwania się znakiem i tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy obejmuje możliwość umieszczania go między innymi we wszelkiej działalności marketingowej, promocyjnej i informacyjnej prowadzonej przez firmę Nice w Polsce i za granicą.
[ad=rectangle]
Firma Nice Polska, obecna na polskim rynku od 18 lat, to dziś wiodący w branży dostawca kompleksowych systemów automatyki do bram i rolet oraz bram garażowych. Innowacyjna koncepcja, najwyższa użyteczność, najnowocześniejsza technologia i rewolucyjny design – to cechy, które idealnie odzwierciedlają charakter produktów Nice.
- Wspieranie polskiego sportu od zawsze było dla nas istotnym elementem naszej działalności. Nawiązanie współpracy z Ekstraklasą jest naturalnym kolejnym krokiem na tej drodze i cieszę się, że dzisiaj możemy ogłosić połączenie naszych sił - mówi Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska.
Umowa z Nice to kolejny kontrakt komercyjny zawarty przez Ekstraklasę S.A.: - Konsekwentnie realizujemy naszą strategię obecności na rynku i zwiększania wartości marki Ekstraklasa. Gratuluję firmie Nice, która przez najbliższy sezon będzie mogła posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy – mówi Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A. - Jestem przekonany, że tytuł Oficjalnego Partnera Ekstraklasy wzmacnia wartość marki Nice - dodaje Biszof.
W ramach współpracy marka Nice obecna będzie także m.in. w billboardach sponsorskich prezentowanych przy okazji spotkań najwyższej klasy rozgrywek.
Zakres pakietów sponsorskich oferowanych przez Ekstraklasę S.A. składa się z trzech poziomów: Sponsora Tytularnego, Sponsora Oficjalnego oraz Oficjalnych Partnerów. Przypomnijmy, że Sponsorem Tytularnym Ekstraklasy od 2011 roku pozostaje T-Mobile Polska SA. Oficjalnym Dostawcą Piłek Ekstraklasy od sezonu 2014/2015 jest firma adidas.