Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Kolejny reprezentant Polski w Lechii Gdańsk?

Grzegorz Wojtkowiak w rozmowie z serwisem SportoweFakty.pl potwierdził, że trwają rozmowy w sprawie jego przenosin do Lechii Gdańsk.
Bartosz Wiśniewski
Bartosz Wiśniewski

Lechia Gdańsk w zimowym okienku transferowym przede wszystkich chce wzmocnić defensywę. Do biało-zielonego klubu przyszedł już Jakub Wawrzyniak, a kolejnym nowym graczem w Gdańsku miałby zostać Grzegorz Wojtkowiak.


Wojtkowiak w obecnym sezonie wystąpił tylko 9-krotnie, a w końcówce roku często siedział na ławce rezerwowych. Włodarze 1860 Monachium chcą przebudować słabo spisujący się zespół i stawiają na młodszych zawodników od byłego reprezentanta Polski, któremu już 30 czerwca wygasa kontrakt.

Niewykluczone, że Polak zmieni otoczenie już zimą. - Potwierdzam, że Lechia jest mną zainteresowana. Obecnie jadę do Monachium, gdzie w czwartek mam pierwszy trening ze swoją aktualną drużyna. Wiadomo, że nie wszystko zależy ode mnie - mówi w rozmowie z serwisem SportoweFakty.pl Grzegorz Wojtkowiak.

- Każdy wie, w jakiej sytuacji się znajduje. Chciałbym, żeby wszystko wyjaśniło się, jak najszybciej i żebym mógł rozpocząć treningi z nową drużyną - skwitował.

Czy Grzegorz Wojtkowiak będzie filarem obrony Lechii Gdańsk?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Piłkę Nożną na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (13):

  • sebam Zgłoś komentarz
    Lechia ma siano teraz...ale to będzie do czasu jeżeli nie osiągną teraz nic lub w na stepnym sezonie zacznię sie wielka wyprzedaż w Gdańsku. wiem że ten klub jest zbieraniną ale te
    Czytaj całość
    nazwiska chcą na pewno odpowiednią zapłatę nie adekwatną do swoich umiejętności.
    • tomek33 Zgłoś komentarz
      Komis, kabaret, zlepek. Polska klasyka budowy zespołu.
      • dragon0102 Zgłoś komentarz
        ha ha ha ha, nowa lapanka? Nigdy sie nie nauczą. Trener jak z koziej d....y traba wyp..ony z Rakowa z II ligi bo za słaby a do Lechii go zatrudnili. Teraz dodatkowo odpady z innych klubow
        Czytaj całość
        zbierają, a strefa spadkowa blisko ......coraz bliżej.Szort tam juz taki pobrali że jeszcze w tym roku z hukiem polecą z ekstraklasy. Gwiazda Wawrzyniak bdze najsłabszym ogniwem tej zbiraniny, po odejściu z LEGII wyrażnie obniżył loty. Teraz następny wirtuoz piłki drugoligowy gracz co aż 9 razy zaapał sie do skladu swojej drużyny.
        • JDW21 Zgłoś komentarz
          Spoko transfer jak na Ekstraklasę ale...duża ilość zmian wymaga większej ilości czasu na zgranie (wiem, bo dużo grałem w football managera), dlatego Lechia jest w tabeli tam gdzie jest.
          Czytaj całość
          Pozdro.
          • zgrywus_ Zgłoś komentarz
            Az dziwne ze Polczaka nie wzieli, tez reprezentant Polski, wiec mieli by juz cala linie obrony.
            • arka za płotem-górka na ejsmonda Lechii Zgłoś komentarz
              szrot to jest w Stali Gorzów,co ty sie tu onanizujesz?zajmij sie żużelkiem bo za chwilę zniknie ze sportu!!! na wsi nie ma innego sportu to udzuelaj się w tej dziedzinie,tu rozmawiają
              Czytaj całość
              mężczyžni a nie kokietki od żużelka-sio di lekcji!
              • Dawson Zgłoś komentarz
                yyyy 2 Bundesliga na poziome Ekstraklasy???chyba nie widziales nigy tej ligi jak tam kopia i jakie grajki tam biegają po boiskach.Raczej trzeba porownac do 3 ligi niemieckiej
                • Dawid 1993 Zgłoś komentarz
                  Same nazwiska to nie wszystko Grzmotu, najważniejsza bd forma tych zawodników na początku wiosennych rozgrywek w Ekstraklasie, która jest nie wiadomą ze względu na to, że wszyscy nowi
                  Czytaj całość
                  zawodnicy tego zespołu poza Wawrzyniakiem nie są w rytmie meczowym. Dwa jeżeli Wojtkowiak rozgrywa w zespole 2. Bundesligi, która jest na tym samym poziomie co T-Mobile Ekstraklasa tylko dziewięć spotkań, a to pokazuje jak w kiepskiej formie jest były obrońca Lecha. W przypadku Wojtkowiaka transfer do Lechii bd dla tego zawodnika szansą na tzw. "odcinanie kuponów". Niech kibice Lechii nie pompują balonu, bo mogą srogo się przeliczyć. Dobrym posunięciem byłoby pozyskanie Mili, lecz Śląsk też chce na nim zarobić niezłe pieniądze jak na nasze realia, by podreperować budżet.
                  • NotoHoop Zgłoś komentarz
                    Lechia sie zbroi, ten sezon raczej stracony wiec moze w kolejnym cos ugraja na miare mozliwosci
                    • Grzmotu BKS Zgłoś komentarz
                      Lechia powinna być w czubie tabeli. Jeśli Brzęczek z takim składem nie będzie chociaż w piątce to rozczaruje wielu.
                      • Ziemniak82PL Zgłoś komentarz
                        Jeszcze więcej szrotu któremu sie nie udało podbić zachodnich lig,ale widać nie szkoda im na kontrakty
                        • MITCH Zgłoś komentarz
                          Co by nie mówić. 11tka Trela-Wojtkowiak, Janicki, Dźwigała, Wawrzyniak-Borysiuk, Łukasik-Makuszewski, Vranjes, Nazario-Colak - budzi respekt na ligową rzeczywistość, byle grali swoje, bo
                          Czytaj całość
                          liga będzie ciekawsza.
                          • AS Monaco Mistrz Zgłoś komentarz
                            Lechia kupuje nie wypały zza granicy. Jak na razie nie wychodzi im to na dobre. Zobaczymy jak będzie potem :)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×