Jagiellonia: Zmiany w Zarządzie i Dziale Marketingu

Z początkiem Nowego Roku nastąpiły zmiany w Zarządzie i Dziale Marketingu w Jagiellonii Białystok. Pracę z klubem zakończyli dwaj dotychczasowi wiceprezesi - Artur Kapelko oraz Andrzej Waszczeniuk.

W tym artykule dowiesz się o:

Waszczeniuk odpowiadał w Jadze za finanse i pracował w niej od 1 grudnia 2001 - 30 września 2008, natomiast Kapelko zakończył urzędowanie 31 grudnia 2008, które trwało od 1 sierpnia 2003 roku. Wspomnianą wyżej dwójkę zastąpili Cezary Kulesza oraz Jarosław Tuczko.

Aktualny skład Zarządu Jagiellonii Białystok:

Prezes Zarządu - Ireneusz Trąbiński.

Wiceprezes Zarządu i szef pionu sportowego - Cezary Kulesza.

Członek Zarządu, odpowiadający za finanse - Jarosław Tuczko.

Szefem Działu Marketingu został natomiast Mariusz Jurczewski, który będzie nadzorował pracę innych marketingowców. Promocją meczów Jagi, sprzedażą biletów i karnetów oraz pamiątkami zajmie się Piotr Fiedorowicz. Za sponsoring techniczny (poszukiwanie sprzętu, wyposażenia, rozmowy z producentami) odpowiadać będzie Patryk Gozdecki. Sprawy związane z reklamami na www.jagiellonia.pl , oficjalnej stronie internetowej Jagiellonii Białystok będą należeć do Tomasza Kudaszewicza. Asystentką Działu została Julita Karpowicz.

Komentarze (0)