W czwartek zarząd Piasta Gliwice podpisał umowę sponsorską z firmą bukmacherską E-Toto, która została nowym głównym sponsorem obecnego lidera Ekstraklasy. Umowa będzie obowiązywała przez najbliższy rok, ale jest możliwość przedłużenia jej na kolejne lata.
- Mam nadzieję, że ta współpraca da impuls Piastowi do osiągania kolejnych sukcesów i umocni pozycję klubu na piłkarskiej mapie Polski - powiedział Adam Sarkowicz, prezes niebiesko-czerwonych.
W owocną współpracę wierzą również przedstawiciele E-Toto. - Jesteśmy młodą, ale dynamicznie rozwijającą się marką. Piast z kolei to już obecnie silny zespół z dobrymi perspektywami, więc pasujemy do siebie. Wierzymy, że dzięki naszemu wsparciu klub będzie sięgał po najwyższe cele - skomentował Leszek Maciusowicz, prezes zarządu E-Toto.
W umowie zawarto zapis, który zapewnia firmie bukmacherskiej newralgiczne miejsce na koszulkach meczowych piłkarzy Piasta. Logo E-Toto będzie widoczne na trykotach już podczas najbliższego meczu ligowego gliwiczan z Lechią Gdańsk. Ponadto nowy sponsor będzie reklamował się na stadionowych banerach oraz wokół płyty boiska.