- Ostatnie miesiące to okres wytężonej pracy działu sprzedaży i jej efekty wszyscy będą widzieć przez najbliższe kilka kwartałów, a w przypadku firmy Lyoness to będą trzy lata. Do silnych marek, które już z nami są, dołączyła właśnie międzynarodowa firma, która ma kilka milionów klientów - powiedział prezes Kolejorza, Karol Klimczak.
W ramach nawiązanej współpracy nowy partner mistrza Polski przedstawi program lojalnościowy pod nazwą "Lech Poznań Cashback Card". Umożliwi on kibicom otrzymywanie zwrotu pieniędzy z zakupów, a ponadto wraz z każdym z nich wspierany będzie rozwój akademii Kolejorza. Na ten cel przeznaczony zostanie jeden procent wartości zrealizowanych zakupów u partnerów handlowych Lyoness. Uczestnik programu ma do dyspozycji ponad 8,5 tys. punktów sprzedaży w Polsce i ponad 54 tys. na całym świecie.
- Lech Poznań to klub z tradycjami, który idealnie wpisuje się w naszą strategię marketingową w Polsce - powiedziała Silvia Kelemen Wiehs, Head od Public Relations Lyoness.
Logo międzynarodowej wspólnoty zakupowej znajdzie się na rękawkach koszulek meczowych, a umowa sponsorska została zawarta na trzy lata.