Powołanie Tomasza Mikołajki na stanowisko prezesa to jedynie kosmetyczna zmiana. Od miesiąca to właśnie na jego barkach spoczywały obowiązki zarządcy klubu. Mikołajko szybko zabrał się do pracy i w trakcie miesiąca pozyskał kilkunastu sponsorów i ocieplił wizerunek bielskiego klubu.
Po rozpoczęciu pracy w Bielsku-Białej Mikołajko skupił się właśnie na rozwoju klubowego działu marketingu. - Mówiłem już pracownikom w klubie, że może piłkarsko nie będziemy w Lidze Mistrzów, ale marketingowo musimy w niej być. Chciałbym, by kluby w Polsce patrzyły, że w Podbeskidziu się fajnie dzieje - powiedział Mikołajko.
Na stanowisku prezesa zastąpił on Wojciecha Boreckiego, który 31 stycznia zrezygnował z pełnionej przez trzy lata funkcji. Wcześniej nowy sternik bielskiego klubu był dyrektorem marketingu w Piaście Gliwice, a w latach 2010-2012 pracował na podobnym stanowisku w Podbeskidziu Bielsko-Biała.