Fun Room to istniejący w rzeczywistości apartament, w którym będzie można zarezerwować miejsce dla siebie i swoich przyjaciół, aby oglądać mecze na imponującym telewizorze, z super nagłośnieniem, w ekskluzywnym otoczeniu.
Na specjalnie w tym celu uruchomionej stronie internetowej www.kibicujtechnologicznie.pl internauci mogą zarezerwować miejsce w Fan Roomie, a także brać udział w zabawach i konkursach.
Aktywacja składa się z 3 etapów. Pierwszy etap trwa do 19 maja. Na tym etapie internauci biorą udział w zabawie polegającej na wyborze sprzętu potrzebnego do skonfigurowania Fan Roomu, mają również za zadanie napisać, jak może wyglądać technologiczne kibicowanie. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone telewizorami. W drugim etapie zabawy internauci będą mogli zdecydować, w którym mieście powstanie fanom. Ten etap będzie trwał od 20 maja do 3 czerwca. Na ostatnim etapie zabawy internauci będą mieli możliwość zarezerwowania miejsca dla siebie i grupy swoich znajomych.
ZOBACZ WIDEO Sukces już na Euro 2016? "Nie budujemy kadry na przyszłość" (źródło TVP)
{"id":"","title":""}
Kampania skierowana jest nie tylko do grona pasjonatów piłki nożnej, lecz również osób fascynujących się szeroko pojętą technologią. Wpisuje się ona w strategię komunikacji marki Saturn, który nie tylko uchodzi za eksperta w dziedzinie technologii, ale również zachęca do technologicznego sposobu myślenia.
Kampania została przygotowana przez Agencję Ogilvy & Mather, która od 2013 r. na co dzień prowadzi obsługę działań w obszarze ATL dla marki Saturn. Akcja będzie wspierana w radiu, digitalu, social media, sklepach Saturn w całej Polsce oraz we współpracy z blogerami i influencerami.