Silvio Berlusconi sprzedał AC Milan Chińczykom. Nowi właściciele wydadzą ponad miliard euro

Po wielu miesiącach spekulacji i negocjacji, Silvio Berlusconi sfinalizował transakcję sprzedaży 99,93 procent udziałów swojej firmy Fininvest w AC Milan. Nowymi właścicielami słynnego klubu zostali chińscy przedsiębiorcy.

W oficjalnym komunikacie poinformowano, że umowę ze strony nabywcy podpisał Han Li, który reprezentuje chińskich inwestorów działających za pośrednictwem podmiotu Sino-Europe Sports Investment Management Changxing Co Ltd., który zrzesza szereg spółek.

"Udziały nabędą między innymi przedsiębiorstwa kontrolowane przez państwo, z sektora finansowego oraz przemysłowego" - ujawniono. Nazwisko nowego prezydenta AC Milan nie jest jeszcze znane, ale, co najistotniejsze, stery w klubie po 30 latach oddaje Silvio Berlusconi. Niespełna 80-letni były premier Republiki Włoch uznał, że klub, by powrócić do ścisłej europejskiej czołówki, potrzebuje inwestycji, których mogą dokonać tylko nowi właściciele.

W komunikacie stwierdzono, że wartość transakcji ustalono na 740 mln euro, przy czym przy płatności uwzględnione zostanie 220-milionowe zadłużenie Milanu. Ponadto nabywcy zobowiązali się do poczynienia w ciągu trzech najbliższych lat inwestycji w kwocie co najmniej 350 mln euro, co sprawia, że kupujący zobowiązali się wydać łącznie ponad miliard euro.

Sfinalizowanie transakcji powinno znacząco poprawić sytuację Rossonerich na rynku transferowym. Klub dotąd pozyskał tylko jednego zawodnika (napastnika Gianlukę Lapadulę za 10 mln euro), a Chińczycy są gotowi wydać 100 mln euro na wzmocnienia jeszcze tego lata.

Jeśli zespół Vincenzo Montelli ma powalczyć o podium Serie A i awans do Ligi Mistrzów, transfery są niezbędne. W 2014 roku Milan finiszował na 8. miejscu w ligowej tabeli, a kolejne sezony pomimo zmian na stanowisku trenerskim zakończył odpowiednio na 10. oraz 7. pozycji i nie zakwalifikował się do europejskich pucharów.

[color=black]ZOBACZ WIDEO Arkadiusz Malarz: cierpieliśmy, gra się nie kleiła (źródło TVP)

{"id":"","title":"","signature":""}

[/color]

Komentarze (4)
avatar
Adrian Rosiński
6.08.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Wolałbym zainwestować tą kasę w średniej wielkości mało znany klub i mieć te 220 mln Euro w kieszeni :) starczyłoby spokojnie na nowy stadion. 
avatar
Milanista
6.08.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Mam nadzieję że w końcu mój klub się podniesie 
avatar
Tomek Jamróz
6.08.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Milan idzie w śladu Manchesteru United ;) 
avatar
anunaki
5.08.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Silvio ty to masz łep jak sklep 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.