Jak informuje branżowe pismo, na temat Roberta Lewandowskiego w polskich mediach od stycznia do czerwca ukazało się w sumie 74,5 tysiąca publikacji. Większość, bo 77 procent z nich, to wiadomości na stronach internetowych, po 6 procent to informacje w stacjach telewizyjnych i radiowych.
Jak czytamy: "Analitycy PRESS-Service Monitoring Mediów wyliczyli, że ekwiwalent reklamowy informacji na temat Lewandowskiego wyniósł 560 milionów złotych."
Wśród publikacji internetowych o piłkarzu Bayernu Monachium i reprezentacji Polski najwięcej można było przeczytać w naszym portalu. W sumie Lewandowski był wymieniony w 1,8 tysiącu publikacji. Poza tym w Sport.pl (1,7 tys.), sport.se.pl (1,2), eurosport.onet.pl (1,2).
Największy wzrost zainteresowania Lewandowskim miał miejsce w czerwcu, podczas Euro 2016. Największy skok zainteresowania zawodnikiem przypadł na 29 czerwca. Opublikowano wtedy 3,9 tysiąca materiałów na temat polskiego zawodnika - pisze "Press".
ZOBACZ WIDEO: Kucharski: tej kadrze przyda się zimny prysznic (źródło TVP)
{"id":"","title":""}