[color=#00000A]- Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z Zagłębiem Lubin, które jest jedną z najlepiej prezentujących się drużyn w piłkarskiej Ekstraklasie. Imponuje nam nie tylko styl na murawie, ale także sposób zarządzania klubem. Jesteśmy przekonani, że wieloletnia współpraca, na którą się zdecydowaliśmy, pozwoli nam umocnić swój pozytywny wizerunek w świecie sportu, a zespołowi pomoże w walce o najwyższe cele w Polsce oraz rozgrywkach UEFA - mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.
Dzięki porozumieniu logotyp sponsora będzie eksponowany w biuletynie meczowym "Nasze Zagłębie", na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz na bandach LED na stadionie w Lubinie. Cinkciarz.pl zamierza również przygotowywać akcje promocyjne z piłkarzami pierwszego zespołu, skierowane do kibiców. Strony zapowiadają także współpracę w mediach społecznościowych.
[/color][color=#00000A]- Cieszymy się, że tak duża firma zostaje naszym partnerem biznesowym. Współpraca z Cinkciarz.pl pozwoli nam zdobyć kolejne doświadczenia oraz rozwijać klub. Jesteśmy także przekonani, że marka, jaką już jest Zagłębie Lubin, pozwoli firmie Cinkciarz.pl zaprezentować swoją ofertę nowej i bardzo licznej grupie odbiorców - mówi Robert Sadowski, prezes zarządu Zagłębia Lubin S.A.
Cinkciarz.pl jest sponsorem Chicago Bulls i reprezentacji Polski w piłce nożnej. Spółka wspiera także Cracovię Kraków, Ruch Chorzów, Jagiellonię Białystok, Wisłę Płock, reprezentację Polski w Koszykówce, Polską Ligę Koszykówki oraz Stelmet BC Zielona Góra.
ZOBACZ WIDEO: Marcin Żewłakow: na Miliku ciąży zbyt duża presja (źródło TVP)
{"id":"","title":""}
[/color]