Arkadiusz Milik twarzą akcji Tindera

Arkadiusz Milik został twarzą akcji promocyjnej Napoli związanej z aplikacją Tinder. To mobilny portal randkowy, ale w tym przypadku zostanie wykorzystany w innym celu.

Mateusz Skwierawski
Mateusz Skwierawski
Arkadiusz Milik Getty Images / Francesco Pecoraro / Stringer / Na zdjęciu: Arkadiusz Milik

Milik będzie miał tam profil przez dwa tygodnie i po tym czasie wybierze cztery osoby, które będę miały okazję go poznać.

Piłkarz tłumaczy, jak wziąć udział w zabawie. - Wystarczy przesunąć palcem po ekranie w prawo i wysłać mi wiadomość powitalną - tłumaczy reprezentant Polski w spocie reklamowym.

Zawodnik przeprowadzi selekcję na podstawie oryginalności nadsyłanych wpisów przez kibiców SSC Napoli. - Odpowiem na wiadomości, które wywrą na mnie największe wrażenie - mówi Milik.

Z pomysłu zadowolony jest również David Wyler, wiceprezes firmy Tinder. - To przede wszystkim platforma umożliwiająca spotkania, dlatego liczymy na duże zainteresowania fanów Napoli - komentuje.

Napoli to jeden z najbardziej popularnych klubów we Włoszech. W tym sezonie walczy o wicemistrzostwo kraju. Na cztery kolejki przed końcem sezonu traci punkt do Romy. Milik rozegrał w tym sezonie 21 meczów, strzelił osiem goli i miał jedną asystę. Przez 130 dni leczył kontuzję kolana. W październiku 2016 roku zerwał więzadła w lewym kolanie.

ZOBACZ WIDEO Primera Division: olbrzymie emocje w meczu Realu Madryt! [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Oglądaj rozgrywki włoskiej Serie A na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)

Czy SSC Napoli wywalczy w tym sezonie wicemistrzostwo Włoch?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×