Robert Lewandowski otwiera dom mediowy. "Pomysł powinien wypalić. Konkurencja mała, możliwości kapitana kadry ogromne"

Getty Images / Martin Rose/Bongarts / Na zdjęciu: Robert Lewandowski
Getty Images / Martin Rose/Bongarts / Na zdjęciu: Robert Lewandowski

Robert Lewandowski we współpracy z Group One uruchamia własny dom mediowy. Kapitan reprezentacji Polski planuje w przyszłości współpracę z innymi, wielkimi gwiazdami sportu.

W tym artykule dowiesz się o:

Dom mediowy "RL Media" uruchamiany przez Roberta Lewandowskiego - jak donosi "Puls Biznesu" - początkowo obsługiwać ma tylko kampanie reklamowe z udziałem piłkarza Bayernu Monachium oraz jego żony Anny. W przyszłości jednak zamierza  współpracować z największymi gwiazdami sportu. Jak informuje "PB", na liście Lewandowskich są m.in. Marcin Gortat czy Agnieszka Radwańska. Oczywiście i sam Lewandowski "będzie przenosił do nowego domu mediowego zarządzanie własną marką, obecnie rozproszoną po kilku globalnych domach mediowych"

- Otwarcie domu mediowego przez pierwszego polskiego sportowca będzie na pewno ewenementem na skalę naszego kraju - mówi Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research. - Czas pokaże, czy to dobra decyzja. Można oceniać, że pomysł wypali - głównie z powodu małej konkurencji na rynku. Firma założona przez sportowca i dbająca o interesy sportowca stanie się podmiotem, za którym pójdzie marka Lewandowskiego, czyli godnym zaufania - ocenia Pawlukiewicz.

- Lewandowski ma duże kontakty w świecie piłki - przyszłościowo będzie w stanie sprowadzać najlepszych piłkarzy i sportowców do Polski, właśnie na potrzeby kampanii reklamowych. To z pewnością ciekawy kierunek i możliwość funkcjonowania biznesu. Należy tylko pamiętać, że dom mediowy wymaga dość korporacyjnego podejścia do tematu sprzedaży reklamy, praw wizerunkowych, sponsoringu, a do tego potrzebne są kompetentne osoby. Zobaczymy, jak szybko Lewandowskiemu uda się zyskać zdolność operacyjną i właśnie takie osoby pozyskać. Życzę mu powodzenia, bo wiem, że to trudny proces - dodaje Pawlukiewicz.

To kolejny krok kapitana reprezentacji Polski wykonany w świecie marketingu i reklamy. W czerwcu kapitan piłkarskiej reprezentacji wraz ze swoim przyjacielem Tomaszem Zawiślakiem uruchomili agencję marketingową Stor9_, której głównym zadaniem ma być realizacja strategii komunikacji we wszystkich płaszczyznach działalności Roberta i Anny Lewandowskich.

Piłkarz w ostatnich latach był bardzo aktywny na różnych polach biznesowych. Na listopad zaplanowane jest oddanie do użytku pierwszej, deweloperskiej inwestycji Lewandowskiego - apartamentów przy ulicy Figiel w Warszawie. W planach jest także budowa nowoczesnej kliniki medycyny sportowej, zatrudniającej najlepszych specjalistów z Polski. Ponadto napastnik Bayernu Monachium zainwestował w firmę tworzącą gry komputerowe.

ZOBACZ WIDEO Bundesliga: Gol Lewandowskiego. Bayern tylko zremisował z Herthą [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Źródło artykułu: