Koncern zostanie oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych, a także portalu Łączy Nas Piłka.
- Podpisanie umowy sponsoringowej z Coca-Colą jest naturalną konsekwencją wieloletniej strategii budowania silnej marki PZPN i reprezentacji Polski. Cieszymy się, że firma o globalnym zasięgu, która od wielu lat jest partnerem najważniejszych imprez sportowych na świecie, docenia potencjał organizowanych przez nas wydarzeń oraz dostrzega korzyści płynące ze współpracy z federacją oraz naszymi reprezentacjami - powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
- Cieszymy się z nawiązanej współpracy i jesteśmy przekonani, że przyniesie ona korzyści dla obu stron. Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Nożnej traktujemy jako strategiczne biznesowo na kolejne lata. To dla nas ogromne wyróżnienie i jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli wspierać drużynę uwielbianą przez Polaków - komentuje Stoyan Ivanov, Country Manager Coca-Cola Poland Services.
W ramach umowy Coca-Cola otrzymała prawo do posługiwania się tytułami "Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski", w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową oraz "Oficjalnego Partnera serwisu Łączy Nas Piłka". Do komunikacji faktu sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym. Od 1 sierpnia 2018 roku logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu Łączy Nas Piłka, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
ZOBACZ WIDEO: FC Barcelona odwróciła losy meczu, debiut Coutinho. Zobacz skrót [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]