305 tys. widzów obejrzało Lech - Legia. Słaba oglądalność hitu Lotto Ekstraklasy

PAP / Jakub Kaczmarczyk / Na zdjęciu: zawodnicy Lecha Poznań Christian Gytkjaer (pierwszy z lewej) i Nikola Vujadinovic (drugi z lewej) oraz Mateusz Wieteska (z prawej) z Legii Warszawa
PAP / Jakub Kaczmarczyk / Na zdjęciu: zawodnicy Lecha Poznań Christian Gytkjaer (pierwszy z lewej) i Nikola Vujadinovic (drugi z lewej) oraz Mateusz Wieteska (z prawej) z Legii Warszawa

Piłkarski szlagier Lech Poznań - Legia Warszawa (2:0) był transmitowany w Canal+ w ramach odkodowanego pasma, ale hit nie przyciągnął kibiców przed telewizory.

Średnio nieco ponad 276 tysięcy widzów oglądało na żywo w Canal+ sobotni (23 lutego) mecz Lotto Ekstraklasy Lech Poznań - Legia Warszawa (2:0). W szczytowym momencie widownia hitu w lidze polskiej wynosiła ponad 455 tys. - podała platforma nc+.

Ponad 29 tys. fanów futbolu śledziło transmisję na żywo online (nc+GO oraz CANAL+ Sport Online), co daje łączny wynik na poziomie ok. 305 tys. To słaby rezultat, jeżeli weźmiemy pod uwagę, że mecz z Poznania był dostępny w ramach odkodowanego pasma w Canal+. Spotkanie mogli więc obejrzeć bez dodatkowej opłaty wszyscy abonenci nc+ oraz wybranych sieci kablowych.

ZOBACZ: Dariusz Tuzimek: Legia Sa Pinto to jest na teraz nic-drużyna (felieton) >>

ZOBACZ: Kiedy Ekstraklasa pojawi się w TVP? Kurski: Może pod koniec sezonu >>

Dla porównania, transmisja meczu Lech - Legia w Canal+ w kwietniu 2017 r. zgromadziła przed telewizorami blisko 346 tys. widzów. To wynik o ponad 40 tys. lepszy niż w ubiegłą sobotę. W 2018 r. oglądalność meczów Legia - Lech była jednak znacznie niższa od tegorocznej. Marcowy pojedynek w Warszawie obejrzało w Canal+ blisko 214 tys. widzów, a wrześniową potyczkę - również przy Łazienkowskiej - nieco ponad 172 tys.

Od przyszłego sezonu wybrany mecz z każdej kolejki będzie pokazywać TVP, co daje nadzieję na zwiększenie zainteresowania widzów rozgrywkami ligowymi nad Wisłą.

- Od lipca tego roku będziemy mieć w TVP Ekstraklasę, a jeśli uda się suwerenowi uporać z finansowaniem, to być może zaczniemy jeszcze w końcówce tego sezonu Ekstraklasy i dogramy ostatnie mecze na antenach Telewizji Polskiej. Dziesięć, jedenaście, a być może dwanaście meczów - mówił niedawno prezes TVP Jacek Kurski dla portalu wirtualnemedia.pl.

ZOBACZ WIDEO Mecz Lech - Legia. "Tego spotkania nie dało się oglądać"

Komentarze (7)
avatar
14MP 19PP
27.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pomyśleć, że ponad 200 tys. widzów obejrzało wyreżyserowaną konferencję przed "galą MMA" z dwiema youtubowymi celebrytkami o IQ musztardy. 
Mateusz Nowak
26.02.2019
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Jaki poziom taka oglądalność. 
avatar
pio70
26.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
mi nawet jakby dopłacali to bym tego nie oglądał 
avatar
prawdziwy realista
26.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
co za szok przecież poziom był wysoki, mecz walki , piłka nie przeszkadzała im w grze itp... 
avatar
yes
26.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"transmisja meczu Lech - Legia w Canal w kwietniu 2017 r. zgromadziła przed telewizorami blisko 346 tys. widzów. To wynik o ponad 40 tys. lepszy niż w ubiegłą sobotę" - może poszli na spacer a Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.