Lotto Ekstraklasa. Frekwencja na stadionach piłkarskich: najwięcej kibiców na obiekcie Legii

WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjęciu: kibice Legii Warszawa
WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjęciu: kibice Legii Warszawa

Mecz Legia Warszawa - Pogoń Szczecin obejrzało 22 666 widzów. To najwyższa frekwencja w 30. kolejce Lotto Ekstraklasy. Sporym zainteresowaniem cieszyły się też spotkania w Krakowie i w Lubinie.

W 30. kolejce Lotto Ekstraklasy wszystkie mecze rozpoczęły się o tej samej porze. Najwięcej zainteresowania wzbudziła rywalizacja zespołów, które walczą o mistrzostwo Polski. Domowy mecz Legii Warszawa zobaczyło 22 666 osób, a starcie Cracovii z Lechią Gdańsk 10 765.

Nieco więcej widzów niż w Krakowie przyszło na stadion w Poznaniu, jednak większy stadion sprawiał wrażenie dużych pustek na trybunach. Podobny efekt miał miejsce we Wrocławiu. Wciąż doskonałe wyniki nie pomagają w zapełnieniu obiektu w Gliwicach. Drużynę, którą w każdej rundzie zbliża się do europejskich pucharów obejrzało na żywo ponad 4 tysięcy fanów.

Lechia Gdańsk drugim najsłabszym liderem w Europie. Zobacz więcej!

30. kolejka Lotto Ekstraklasy:
Arka Gdynia - Miedź Legnica - 6 098
Cracovia - Lechia Gdańsk - 10 765
Lech Poznań - Jagiellonia Białystok - 10 824
Legia Warszawa - Pogoń Szczecin - 22 666
Piast Gliwice - Korona Kielce - 4 410
Śląsk Wrocław - Górnik Zabrze - 7 616
KGHM Zagłębie Lubin - Wisła Kraków - 6 129
Zagłębie Sosnowiec - Wisła Płock - 3 004

Zobacz szczegółowy terminarz rundy finałowej Lotto Ekstraklasy!

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Wisła Kraków 17 619 15 264 287
Legia Warszawa 17 224 15 258 358
Lechia Gdańsk 14 312 15 214 685
Górnik Zabrze 13 198 15 197 966
Lech Poznań 12 534 13 162 946
Jagiellonia Białystok 9 593 15 143 898
Śląsk Wrocław 9 354 15 140 316
Arka Gdynia 7 103 15 106 551
Korona Kielce 7 036 15 105 538
Pogoń Szczecin 6 941 15 104 113
Cracovia 6 145 15 92 179
KGHM Zagłębie Lubin 5 148 15 77 225
Miedź Legnica 4 986 15 74 783
Piast Gliwice 4 335 15 65 019
Wisła Płock 4 146 15 62 194
Zagłębie Sosnowiec 3 425 15 51 378

[color=#222222]Łącznie na trybunach w 30. kolejce Lotto Ekstraklasy: 71 512 widzów.

Średnio jeden mecz 30. kolejki Lotto Ekstraklasy obejrzało: 8 939 widzów.

Łącznie na trybunach Lotto Ekstraklasy w sezonie 2018/19: 2 121 945 widzów (238 meczów).*

Średnio mecz na trybunach Lotto Ekstraklasy w sezonie 2018/19 obejrzało: 8 916 widzów.*[/color]

* mecze bez udziału publiczności nie liczą się do klasyfikacji

Mecze z najwyższą frekwencją Lotto Ekstraklasy w sezonie 2018/19:

KolejkaMeczFrekwencja
XXVII Wisła Kraków - Legia Warszawa 33 000
XXVI Wisła Kraków - Cracovia 28 235
XXIX Wisła Kraków - Piast Gliwice 26 010
XIII Lechia Gdańsk - Arka Gdynia 25 066
XXIII Lech Poznań - Legia Warszawa 24 164
XXIX Górnik Zabrze - Legia Warszawa 23 271
VIII Wisła Kraków - Lechia Gdańsk 23 052
VIII Legia Warszawa - Lech Poznań 22 731
XII Legia Warszawa - Wisła Kraków 22 610
XXX Legia Warszawa - Pogoń Szczecin 22 666

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
I 78 639 9 830 16 683 Górnik Zabrze - Korona Kielce
II 69 419 9 917** 14 068 Lechia Gdańsk - Śląsk Wrocław
III 69 953 8 744 17 926 Śląsk Wrocław - Lech Poznań
IV 57 242 8 177** 11 053 Lechia Gdańsk - Miedź Legnica
V 75 154 9 394 16 122 Legia Warszawa - Zagłębie Sosnowiec
VI 68 152 8 519 16 482 Wisła Kraków - Górnik Zabrze
VII 72 525 9 066 13 872 Lechia Gdańsk - Korona Kielce
VIII 80 480 10 060 23 052 Wisła Kraków - Lechia Gdańsk
IX 60 194 7 524 11 963 Górnik Zabrze - Jagiellonia Białystok
X 70 596 8 824 20 846 Lech Poznań - Miedź Legnica
XI 73 751 9 218 20 084 Śląsk Wrocław - Legia Warszawa
XII 62 611 7 826 22 610 Legia Warszawa - Wisła Kraków
XIII 83 367 10 420 25 066 Lechia Gdańsk - Arka Gdynia
XIV 53 856 6 732 17 862 Legia Warszawa - Górnik Zabrze
XV 76 358 9 545 17 089 Lechia Gdańsk - Cracovia
XVI 52 530 6 566 11 931 Lechia Gdańsk - Jagiellonia Białystok
XVII 41 348 5 168 12 852 Legia Warszawa - Korona Kielce
XVIII 77 176 9 647 20 856 Lechia Gdańsk - Legia Warszawa
XIX 45 371 5 671 12 674 Legia Warszawa - Piast Gliwice
XX 55 602 6 950 22 491 Wisła Kraków - Lech Poznań
XXI 72 124 9 015 14 689 Górnik Zabrze - Wisła Kraków
XXII 82 569 10 321 21 289 Wisła Kraków - Śląsk Wrocław
XXIII 83 224 10 403 24 164 Lech Poznań - Legia Warszawa
XXIV 71 151 8 894 18 587 Lech Poznań - Arka Gdynia
XXV 80 653 10 082 16 633 Górnik Zabrze - Piast Gliwice
XXVI 80 649 10 081 28 235 Wisła Kraków - Cracovia
XXVII 91 438 11 430 33 000 Wisła Kraków - Legia Warszawa
XXVIII 67 720 8 465 22 590 Legia Warszawa - Jagiellonia Białystok
XXIX 92 581 11 573 26 010 Wisła Kraków - Piast Gliwice
XXX 71 512 8 939 22 666 Legia Warszawa - Pogoń Szczecin

ZOBACZ WIDEO Bundesliga: Borussia Dortmund wróciła na fotel lidera. Pokonała FSV Mainz [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Komentarze (13)
avatar
Przemyslaw Roslik
16.04.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Na Łazienkowskiej było nas 27000 , a nie 22000.
A sprzedanych biletów 28000 
avatar
Mariusz Brzeziński
15.04.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
avatar
Klemek
15.04.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Same bluzgi to ludziki nie chodzą, a jeszcze usłyszeli że jakieś mafia dyrygowala klubem, plus wyniki ostatnie w pucharach 
avatar
Hampelek
15.04.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Kilka klubów mocno podnosi średnią, a reszta slabiutko. Z resztą nic dziwnego. Co tam można ciekawego oglądać 
avatar
FC Kawęczyn
15.04.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Na żużlu większą frekwencja jak na kopanej 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.