PKO Ekstraklasa ma nowego oficjalnego partnera

Stihl, światowy producent urządzeń do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Ekstraklasy. W ramach współpracy będzie wspierał rozwój polskiej piłki klubowej i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.

 Redakcja
Redakcja
Marcin Animucki (prezes Ekstraklasa SA) i Tomasz Cichoński (prezes STIHL) Materiały prasowe / Ekstraklasa S.A. / Na zdjęciu: Marcin Animucki (prezes Ekstraklasa S.A.) i Tomasz Cichoński (prezes STIHL)
- Współpraca z Ekstraklasą to ważny krok w rozwoju naszej marki na polskim rynku. Od lat angażujemy się w sport, ale teraz chcemy włączyć się w emocje towarzyszące tej najbardziej popularnej wśród Polaków dyscyplinie i działać na rzecz jej rozwoju. Piłka nożna jest nam szczególnie bliska, bo to właśnie nasze produkty ułatwiają perfekcyjne przygotowanie terenów zielonych do uprawiania tego sportu i doskonalenia piłkarskich umiejętności - komentuje Tomasz Cichoński, prezes zarządu ANDREAS STIHL Sp. z o.o.

W wyniku umowy pomiędzy Ekstraklasą S.A. i Stihl Polska w ponad 800 punktach sprzedaży w całym kraju pojawią się oficjalne produkty z logo Ekstraklasy, w tym kosiarki do trawy. Logo Stihl będzie eksponowane na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji telewizyjnych oraz na oficjalnej stronie i kanałach w mediach społecznościowych.

Zobacz także: PKO Bank Polski nowym sponsorem tytularnym ekstraklasy

- Z radością witamy markę Stihl wśród oficjalnych partnerów rozgrywek Ekstraklasy. Cieszymy się, że tak uznana, międzynarodowa firma zdecydowała się związać z rozgrywkami piłkarskimi i korzystać z możliwości promocji w naszej lidze. Liczymy, że dzięki tej współpracy będziemy inspirować do zainteresowania się Ekstraklasą i kibicowania na stadionach - komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa S.A.

Ekstraklasa przedłużyła także umowy na sezony 2019/2020 i 2020/2021 z dotychczasowymi partnerami oficjalnymi rozgrywek - markami Oshee oraz Aztorin. W ramach przedłużonych umów rozgrywki wspierane będą przez Oshee z serią produktów energetycznych oznakowanych logo ligi oraz markę zegarków Aztorin, która wyprodukowała m.in. oficjalny zegarek Ekstraklasy.

Obaj partnerzy przez najbliższe dwa sezony promowani będą na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji meczowych, oraz w oficjalnych kanałach social media i pozostałych platformach elektronicznych Ekstraklasy.

Zobacz także: PKO Ekstraklasa. Legia Warszawa traci finansową przewagę nad resztą

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×