W lipcu ubiegłego roku Procter&Gamble (właściciel marki Gillette) oraz UEFA podpisali kontrakt reklamowy, na mocy którego Gillette oferuje oficjalne licencjonowane produkty do golenia z logo Ligi Mistrzów. Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, w najnowszym spocie marki udział weźmie Robert Lewandowski.
Piłkarz Bayernu Monachium w spocie będzie reklamował produkty do golenia. W reklamie będzie pokazany podczas treningu, meczu i zabawy piłką z grupą dzieci. Spot ma kończyć się hasłem "charakter zrodzony z doświadczenia".
Dla Roberta Lewandowskiego jest to powrót do reklam Gillette po dwóch latach przerwy. Wcześniej współpracował z tą marką w latach 2011-2018. To kolejny kontrakt reklamowy polskiego napastnika.
Rozgrywki Ligi Mistrzów zostaną wznowione 7 sierpnia. Dzień później Bayern zmierzy się z Chelsea FC w rewanżowym meczu 1/8 finału LM. W pierwszym starciu w Londynie było 3:0 dla Bayernu. Rywalem monachijczyków w ćwierćfinale - o ile Bayern wywalczy do niego awans - będzie triumfator z pary SSC Napoli - FC Barcelona.
Czytaj także:
Liga Europy powraca. Mocarze na start. Inter Mediolan zaczyna od zera, Manchester United z wielkim kapitałem (terminarz)
PKO Ekstraklasa. Cracovia wolna od koronawirusa. Pasy zaczynają przygotowania do sezonu
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: kapitalna sztuczka Lewandowskiego na treningu Bayernu!