Liga Mistrzów. Robert Lewandowski znów twarzą firmy Gillette. To powrót po dwóch latach przerwy

Po dwóch latach przerwy Robert Lewandowski znów został twarzą firmy Gillette. Reklamy z piłkarzem Bayernu Monachium w roli głównej będzie można oglądać już w przerwach sierpniowych meczów Ligi Mistrzów.

Łukasz Witczyk
Łukasz Witczyk
Robert Lewandowski PAP/EPA / Fotostand / Wagner / Na zdjęciu: Robert Lewandowski
W lipcu ubiegłego roku Procter&Gamble (właściciel marki Gillette) oraz UEFA podpisali kontrakt reklamowy, na mocy którego Gillette oferuje oficjalne licencjonowane produkty do golenia z logo Ligi Mistrzów. Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, w najnowszym spocie marki udział weźmie Robert Lewandowski.

Piłkarz Bayernu Monachium w spocie będzie reklamował produkty do golenia. W reklamie będzie pokazany podczas treningu, meczu i zabawy piłką z grupą dzieci. Spot ma kończyć się hasłem "charakter zrodzony z doświadczenia".

Dla Roberta Lewandowskiego jest to powrót do reklam Gillette po dwóch latach przerwy. Wcześniej współpracował z tą marką w latach 2011-2018. To kolejny kontrakt reklamowy polskiego napastnika.

Rozgrywki Ligi Mistrzów zostaną wznowione 7 sierpnia. Dzień później Bayern zmierzy się z Chelsea FC w rewanżowym meczu 1/8 finału LM. W pierwszym starciu w Londynie było 3:0 dla Bayernu. Rywalem monachijczyków w ćwierćfinale - o ile Bayern wywalczy do niego awans - będzie triumfator z pary SSC Napoli - FC Barcelona.

Czytaj także:
Liga Europy powraca. Mocarze na start. Inter Mediolan zaczyna od zera, Manchester United z wielkim kapitałem (terminarz)
PKO Ekstraklasa. Cracovia wolna od koronawirusa. Pasy zaczynają przygotowania do sezonu

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: kapitalna sztuczka Lewandowskiego na treningu Bayernu!
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×