Zła informacja dla kibiców. Koniec darmowego testowania Viaplay

Platforma streamingowa Viaplay zakończyła promocję, dzięki której nowi użytkownicy mogli przetestować jej ofertę przez miesiąc za darmo - informują Wirtualne Media. Potentat wytłumaczył swoją decyzję.

Jakub Artych
Jakub Artych
mecz Borussia Dortmund - VfB Stuttgart PAP/EPA / FRIEDEMANN VOGEL / Na zdjęciu: mecz Borussia Dortmund - VfB Stuttgart
Z dniem 23 listopada oficjalnie zakończył się darmowy okres próbny oferowany przez serwis Viaplay. Od teraz nowi użytkownicy muszą od razu opłacić subskrypcję, by korzystać z serwisu (34 zł miesięcznie). Poprzednia oferta miała na celu umożliwić mieszkańcom nowego rynku zapoznanie się z unikalną ofertą Viaplay.

- Promocja, w której nowi użytkownicy mieli możliwość przetestowania Viaplay przez 30 dni za darmo właśnie się zakończyła. Platforma pojawiła się na polskim rynku w sierpniu tego roku. Przygotowaliśmy wówczas promocję na powitanie (...) To był bardzo dobry krok, dzięki któremu lista naszych subskrybentów i świadomość marki w Polsce bardzo szybko wzrosła. Jesteśmy na dobrej drodze do osiągnięcia naszego celu na koniec roku, jakim jest co najmniej 500 000 subskrybentów z całego świata. Skala zainteresowania platformą streamingową należącą do NENT Group w Polsce przerosła nasze oczekiwania - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Viaplay.

Należąca do szwedzkiego koncernu NENT Group platforma Viaplay wystartowała w Polsce 3 sierpnia. W naszym kraju posiada ona prawa do pokazywania rozgrywek piłkarskiej Bundesligi, Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA, hokejowej ligi NHL oraz darta PDC.

Od grudnia na Viaplay zobaczymy gale KSW. W 2022 roku oferta zostanie wzbogacona o Premier League w piłce nożnej i serię wyścigową IndyCar, zaś rok później - o Formułę 1.

- Widzowie wiedzą już, że Viaplay ma bardzo dobrą ofertę, która ciągle się poszerza - zarówno w kontekście sportu, jak i coraz większej liczby produkcji Viaplay Originals z gwiazdorską obsadą, oraz światowej klasy filmów i seriali, czy czołowych światowych reality shows - dodaje biuro prasowe Viaplay.

Skandynawska NENT Group poinformowała, że w trzecim kwartale br. platforma streamingowa Viaplay zyskała poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w Polsce.

Zobacz także:
Angielskie media pewne przed meczem z Legią
Duże problemy gwiazdy Barcelony. Nie zagra do końca roku

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Messi sprzedaje luksusowy apartament. Zrobi niezły interes
Czy oglądasz sport w Viaplay?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×