Frekwencja 17. kolejki PGNiG Superligi Mężczyzn: (w nawiasie liczba widzów)
GSPR Gorzów Wlkp. - Zagłębie Lubin (ok. 650)
Piotrkowianin Piotrków Tryb. - Nielba Wągrowiec (ok. 700)
SPR Chrobry Głogów - Orlen Wisła Płock (ok. 1000)
KS Azoty Puławy - Vive Targi Kielce(ok. 750)
MMTS Kwidzyn - Warmia (ok. 700)
Miedź Legnica - SPR BRW Stal Mielec (ok. 700)
Łączna liczba widzów: ok. 4500
Średnia liczba widzów na spotkanie: ok. 750
Najwyższa frekwencja w obecnym sezonie: 11. kolejka - ok. 9400 widzów (śr. 1570)
Frekwencja 17. kolejki Asobal Ligi: (w nawiasie liczba widzów)
Cuatro Rayas Valladolid - Naturhouse La Rioja(3500)
Reale Ademar León - BM Antequera (3500)
Renovalia Ciudad Real - BM Torrevieja (3046)
Fraikin BM Granollers - Quabit BM Guadalajara (2750)
BM Alcobendas - Toledo Balonmano (2.000)
FC Barcelona Borges - JD Arrate (1.500)
Alser Puerto Sagunto - CAI BM Aragon (1.500)
Cuenca 2016 - AMAYA Sport San Antonio (1.200)
Łączna liczba widzów: 18996
Średnia liczba widzów na spotkanie: 2374,5
Poprzedni rekord frekwencji (1. kolejka) wynosił 17732 osób na ośmiu meczach ligowych. Ostatnia kolejka przyciągnęła na trybuny 18996 widzów. Z pewnością duży wkład na taki wzrost zainteresowania piłką ręczna w Hiszpanii mają ostatnie mistrzostwa świata w Szwecji, na których podopieczni Valero Rivery wywalczyli brązowy medal.
Frekwencja 21. kolejki Toyoty-Handball Bundesligi: (w nawiasie liczba widzów)
TSV Hannover-Burgdorf - TV Großwallstadt (2742)
Rhein-Neckar Löwen - HSG Wetzlar (6112)
DHC Rheinland - MT Melsungen (2295)
THW Kiel - Füchse Berlin (10250)
SC Magdeburg - HSV Hamburg (7100)
FA Göppingen - TSG Friesenheim (4600)
TuS N-Lübbecke - SG Flensburg-Handewitt (2564)
HBW Balingen-Weilstetten - TBV Lemgo (2350)
HSG Ahlen-Hamm - VfL Gummersbach (2500)
Łączna liczba widzów: 40513
Średnia liczba widzów na spotkanie: 4501,44
Bezapelacyjnie palma pierwszeństwa należy do rozgrywek niemieckiej Bundesligi, która uznawana jest za najsilniejszą ligę świata. Nie ma się co dziwić tak wysokiej frekwencji. Mimo katastrofalnych MŚ w wykonaniu reprezentacji Niemiec, kibice licznie odwiedzają halę. U naszych zachodnich sąsiadów należy czerpać wzorce z marketingu i promocji ligi. Swoją cegiełkę do sukcesu dorzucają wyniki klubów w europejskich pucharach, oraz co najważniejsze najlepsi szczypiorniści świata, których w Niemczech nie brakuje.
Działacze muszą znaleźć receptę, by takie widoki odeszły do annałów...