Turniej w takim wydaniu jest swoistą nowością w Szczecinie. Jest też kolejnym etapem przygotowań drużyny Dariusza Molskiego do rywalizacji w Superlidze Kobiet. Będzie on podzielony na dwa dni, tj. sobotę i niedzielę 28-29 lipca.
- Jest to doskonała okazja do szybkiej aklimatyzacji nowych dziewczyn w zespole oraz zgrania się z resztą drużyny. Podczas turnieju zawodniczki mają się lepiej poznać na parkiecie i przede wszystkim dobrze bawić - krótko skwitował Molski.
O zakontraktowaniu kolejnych meczów z zagranicznymi ekipami wypowiedział się również kierownik szczecińskiej siódemki Krzysztof Trzebiński. - Nawiązaliśmy kontakt z niemieckimi drużynami, dzięki temu chętnie jesteśmy zapraszani na różne turnieje i tak 5 sierpnia udajemy się do Schwerina, 18 sierpnia do Neubrandenburga, a 26 sierpnia do Bremy. Mamy również mecze z polskimi drużynami, oprócz turnieju organizowanego u nas, zagramy rewanżowe spotkania w Słupsku z KPR-em Jelenia Góra i KU AZS Politechniką Koszalińską. Zaplanowane mamy też dwa zgrupowania ogólnorozwojowe i taktyczne: 30 lipca w Lubniewicach i 25 sierpnia w Mrzeżynie.
Co by nie mówić przygotowania zespołu będą dość intensywne i na bardzo profesjonalnym poziomie.
W ostatnim czasie głośno jest też o ciągłych zmianach w klubie. Kolejną jest zatrudnienie na stanowisku koordynatora ds. marketingu Roberta Jakubowskiego. - Do Pogoni trafiłem ponad rok temu... przez moją dziewczynę (Agata Szymczak), prowadziłem najpierw stronę www, potem "rozruszaliśmy" facebook'a, a aktualnie działam już na wszystkich frontach. Wcześniejsza współpraca miała charakter bardziej pomocy i robiłem to w wolnych chwilach społecznie - skomentował nowy rzecznik prasowy klubu, bo i taką rolę będzie pełnił w Pogoni.
- Funkcje będę pełnił te co wcześniej, czyli obsługa strony www (tworzymy właśnie nowy layout), administrowanie fan page’a na facebook'u. Od tego roku dochodzi kontakt z mediami i różne sprawy organizacyjne w klubie - wyjaśnił Jakubowski.
Zainteresowany przyznał również, że klub stara się też "inwestować" w swoich kibiców. - Dla nas priorytetem będzie właśnie kibic - chcemy pokazać klub od środka, zachęcić kibiców do aktywnego korzystania z naszego fan page’a. Oprócz nowej strony będziemy również prowadzić wiele konkursów i akcji reklamowych. Już teraz możemy pochwalić się jednym z najaktywniejszych profili na facebook'u, wprowadziliśmy najwięcej filmików promujących nasze mecze (każdy kanał dotarcia do kibica jest ważny). Przeprowadziliśmy najwięcej relacji live z meczów wyjazdowych. Po każdym meczu staramy się umieszczać zdjęcia, relacje pisemne itp. Ogólnie podchodzimy do tematu bardzo poważnie - dodał na koniec.
Nowości w Pogoni Baltica Szczecin ciąg dalszy
Jak już informowaliśmy na łamach portalu SportoweFakty.pl w najbliższy weekend w Szczecinie odbędzie się I międzynarodowy turniej pod hasłem "Baltica Handbal Summer Cup 2012".
Źródło artykułu:
Pogoń musi włożyć dużo, dużo więcej wysiłku by nie skończyć jak w Czytaj całość