Frekwencja w polskich halach - odc. 31
Finałowe spotkania PGNiG Superligi cieszą się ogromnym zainteresowaniem kibiców. Nie inaczej jest takze w przypadku rywalizacji o brązowy medal.
W miniony weekend zainaugurowana została rywalizacja o tytuł najlepszej drużyny w Polsce. Rozegrane w Kielcach spotkania cieszyły się ogromnym zainteresowaniem kibiców. Hala Legionów w sobotę i niedzielę wypełniła się po brzegi. To pozwoliło Kielcom wysunąć się na prowadzenie w klasyfikacji najwyżej frekwencji na trybunach w fazie play-off.
Bardzo dobrze pod względem frekwencji na trybunach wypadły także spotkania, których stawką był brązowy medal mistrzostw Polski. Mecze w Azoty Arenie śledziło ok. 1700 widzów. Zdecydowanie słabiej wypadły spotkania, których stawką były niższe lokaty. Hale w Mielcu oraz Zabrzu wypełniły się jedynie w połowie. Tradycyjnie najsłabiej wyglądała frekwencja na pojedynkach drużyn rywalizujących w fazie play-out.Finał
Vive Tauron Kielce - Orlen Wisła Płock - ok. 4000
Vive Tauron Kielce - Orlen Wisła Płock - ok. 4000
O 3. miejsce
Pogoń Szczecin - KS Azoty Puławy - ok. 1700
Pogoń Szczecin - KS Azoty Puławy - ok. 1700
O miejsca 5-8 - 2. mecz
PGE Stal Mielec - Chrobry Głogów - ok. 950
Górnik Zabrze - MMTS Kwidzyn - ok. 500
27. kolejka
Śląsk Wrocław - Zagłębie Lubin - ok. 200
Nielba Wągrowiec - Wybrzeże Gdańsk - ok. 250
Suma widzów na spotkaniach Superligi Mężczyzn: ok. 40400
Średnia liczba widzów na mecz w sezonie: ok. 1154