Umowa została zawarta na okres dwóch najbliższych sezonów - 2021/2022 oraz 2022/2023. Kontrakt obowiązywać będzie do końca czerwca 2023 roku. Na jego mocy obecność marki i produktów Kryniczanki będzie widoczna podczas wszystkich rozgrywek PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Logotyp marki pojawi się m.in. na bandach wideo, ściankach w mixed-zone, w mediach digitalowych oraz podczas transmisji meczów na antenie TVP Sport.
- Dbanie o zdrowie jest jednym z najważniejszych obszarów zainteresowań każdego
z nas. Potwierdzeniem tego są nie tylko wyniki prowadzonych badań opinii społecznej, ale przede wszystkim coraz większa liczba osób biegających, spacerujących, chodzących na siłownie czy ogólnie mówiąc, uprawiających różnego rodzaju dyscypliny sportowe. Kryniczanka od ponad 200-stu lat propaguje, poprzez różnego rodzaju działania, prowadzenie zdrowego trybu życia. Podpisanie umowy z Superligą idealnie wpisuje się w naszą misję i jest kolejnym tego dowodem. Jestem pewny, że ta współpraca w jeszcze większym stopniu przyczyni się do poprawy kondycji fizycznej nas wszystkich. Pomoże również sportowcom osiągać jeszcze lepsze rezultaty. Nie tylko na krajowym podwórku, ale również arenie międzynarodowej - mówi Wiesław Pióro, Prezes Zarządu Uzdrowisko Krynica-Żegiestów SA, producent wody mineralnej Kryniczanka.
Częścią umowy jest również korzystanie z produktów z portfolio Kryniczanki przez sportowców i kluby. Marka nabyła także prawa licencyjne do posługiwania się logo Superligi i Superligi Kobiet oraz stworzenia i dystrybucji Oficjalnej Wody rozgrywek.
ZOBACZ WIDEO: Piotr Lisek zrobił show na początku wywiadu. "Poczekaj, mogę zrobić"
- Partnerstwo z Kryniczanką to kolejna niezwykle ważna umowa dla całej Superligi. Odpowiednie nawodnienie jest kluczowe nie tylko w utrzymaniu optymalnej formy przez sportowców, ale także w funkcjonowaniu każdego człowieka. Właśnie dlatego związujemy się z marką, której produkty są najwyższej jakości, zawierają szereg minerałów niezbędnych do pracy organizmu na najwyższych obrotach. To również współpraca z osobami, które podobnie jak w przypadku Superligi, podchodzą do współpracy wizjonersko i niezwykle profesjonalnie. Jestem przekonany, że osiągniemy wspólnie ogromne korzyści biznesowe dzięki tej kooperacji - komentuje Piotr Należyty, Wiceprezes zarządu Superligi sp. z o.o..
ZOBACZ:
Wisła ma spokój na trzy lata
Start Elbląg wznowił treningi