Nagrody otrzymali Polski Związek Piłki Siatkowej i reprezentacja Polski mężczyzn - Mistrzowie Świata 2014.
"…naszym największym aktywem w świecie biznesu jesteśmy my sami, Polacy, to musimy dumnie reprezentować Markę jako jej ambasadorzy. Połączenie talentu Polaków, w różnych sektorach gospodarki, w Polsce i za granicą, stworzy pozytywny i trwały wizerunek Polski jako kraju, w którym warto realizować działania biznesowe" - czytamy na stronie Ministerstwa Gospodarki o fundamentalnych zasadach konkursu.
[ad=rectangle]
Kapituła uznała, że PZPS od wielu lat jest istotną polską marką w wymiarze międzynarodowym a poziom organizacyjny i atmosfera towarzysząca zawodom przeprowadzanym w Polsce dowodem na sprawność i kreatywność federacji. Sportową wizytówką Polskiej Siatkówki jest męska reprezentacja, która kilka tygodni temu, w katowickim Spodku zdobyła mistrzostwo świata.
Nagrody z rąk Janusza Piechocińskiego - Wicepremiera i Ministra Gospodarki oraz Bogusława Chraboty - Redaktora Naczelnego dziennika Rzeczpospolita”odebrał Konrad Piechocki - członek Prezydium Zarządu Polskiego Związki Piłki Siatkowej. - To bardzo cenne wyróżnienie. Znaleźliśmy się w gronie wielu najlepszych, elitarnych firm które są absolutnymi liderami w promowaniu marki Polska w międzynarodowym wymiarze gospodarczym. Sport jest znakomitym, jeśli nawet nie najlepszym sposobem promocji a nasze, polskie mistrzostwa świata, zakończone polskim sukcesem były transmitowane do niemal 170 krajów. To był dosłownie "eksport" polskiego sukcesu sportowego i organizacyjnego - powiedział Konrad Piechocki.
- Cieszymy się z tych kapitalnych wyróżnień przyznanych przez resort gospodarki i opiniotwórczy dziennik. Wiemy jednak, że nie możemy osiąść na laurach. Chcemy się nadal rozwijać. Siatkówka, to nadal ogromny potencjał. To także poważna dźwignia promocja marki Polska. Dlatego już od soboty, kiedy to Zarząd Europejskiej Konfederacji Piłki Siatkowej przyznał nam organizację kolejnego wielkiego wydarzenia sportowego w Polsce - Mistrzostw Europy 2017 pracujemy na jak najefektywniejszym jego wykorzystaniem szeroko wykraczającym po za sport. Liczymy, że znajdziemy wielu sojuszników, którzy wykorzystają tę znakomitą okazję do międzynarodowej promocji - mówi Maciej Bogusz - Dyrektor Pionu Marketingi i PR Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
Oglądaj siatkówkę mężczyzn w Pilocie WP (link sponsorowany)