Według umowy (z naszych informacji wynika, że zawarto ją na cztery lata), marka Decathlon będzie w najbliższych sezonach widoczna na wszystkich boiskach zawodowych lig siatkarskich w Polsce (bandy led, boiska, ekrany) - w trakcie meczów PlusLigi, Tauron Ligi, Tauron 1. Ligi Mężczyzn, Superpucharu Polski czy turniejów finałowych Pucharu Polski kobiet i mężczyzn.
- Bardzo się cieszę, że podpisaliśmy umowę z uznaną, światową marką sportową. Współpraca zapowiada się bardzo ciekawie. Może nam pomóc dotrzeć do kibiców, zwiększyć ich bazę, zbudować dla nich dedykowaną ofertę. Daje też możliwości współdziałania jeśli chodzi o sprzedaż produktów związanych z klubami - powiedział prezes Polskiej Ligi Siatkówki Artur Popko.
- Współpraca z Polską Ligą Siatkówki to dla nas bardzo ważny krok. Chcemy popularyzować sport w naszym kraju, a siatkówka to jedna z najbardziej utytułowanych dyscyplin w Polsce. Mamy już mocnego ambasadora indywidualnego - Kubę Kochanowskiego, a współpraca z ligą to dla nas szansa na regularne docieranie do fanów siatkówki w całym kraju - powiedział Nils Swolkien, CEO Decathlon Polska.
- To pierwszy duży, wieloletni kontrakt sponsorski, jaki podpisujemy w Polsce. Największy w ciągu 22 lat obecności marki na polskim rynku - dodał Swolkien. - Wcześniej Decathlon koncentrował się na mikro działaniach na poziomie lokalnym. Teraz chcemy się też pokazać jako partner polskiego sportu na dużą skalę.
Dyrektor generalny Decathlon Polska mówił też, że dla nowego partnera PLS-u bardzo ważna będzie współpraca z poszczególnymi klubami na poziomie regionalnym. - W miastach, w których działają kluby PlusLigi, Tauron Ligi czy Tauron 1. Ligi, w większości przypadków są też nasze sklepy. Ta regionalna współpraca będzie dotyczyła promowania klubów, samej siatkówki oraz organizacji wydarzeń sportowych.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: bramkarz tylko patrzył, jak leci piłka. Co za gol!
Czy partnerstwo z PLS-em oznacza, że wkrótce w ofercie Decathlonu znajdą się na przykład koszulki klubów PlusLigi czy Tauron Ligi? - W Warszawie w naszym sklepie na Targówku jest kącik Legii, w Poznaniu kącik Lecha Poznań. Jak najbardziej widzę przestrzeń do tego, żebyśmy stworzyli takie miejsca związane z klubami siatkarskimi. Teraz mamy do tego świetny powód - podkreślił Swolkien.
Efektem współpracy będzie też szereg akcji aktywizujących dla kibiców, które przeprowadzi Decathlon. - Niezmiernie mnie cieszy, że Decathlon ma w tym zakresie bardzo ambitne plany - przyznał Popko.
Jak będzie wyglądała wspomniana aktywizacja kibiców? - To mogą być bardzo różnorodne wydarzenia. Organizujemy akcje rowerowe, rolkowe, turnieje koszykówki. W niektórych sklepach mamy boiska do padla, więc robimy tam turnieje padla. Organizowaliśmy zajęcia na trenażerach pod okiem profesjonalnych trenerów. Widzimy, że Polacy bardzo pozytywnie reagują na nasze propozycje aktywności fizycznej i okazje do sprawdzenia się. Można się spodziewać podobnych wydarzeń dotyczących siatkówki, a do uczestniczenia w takich działaniach chcielibyśmy zapraszać kluby - wyjaśnił Swolkien.
Czytaj także:
Sprawna przeprawa Góralek w Tauron Lidze
Polacy błyszczą aż miło. Sprawdź szóstkę 2. kolejki PlusLigi