Frekwencja w Orlen Lidze: Blisko kompletu w Legionowie

W ostatnich dniach rozegrano pięć meczów 2. kolejki Orlen Ligi. Największym zainteresowaniem kibiców cieszył się mecz w Legionowie, gdzie gospodynie zmierzyły się z zespołem z Muszyny.

W tym artykule dowiesz się o:

Na trybunach, mogącej pomieścić blisko dwa tysiące kibiców, Areny Legionowo zasiadło 1 800 fanów, którzy nie mieli jednak zbyt wielu powodów do radości. SK bank Legionovia w pierwszym w tym sezonie spotkaniu przed własną publicznością w czterech setach uległa Polskiemu Cukrowi Muszyniance.

Po raz drugi w tym sezonie mecze na własnym terenie rozgrywały ekipy beniaminków Orlen Ligi. Więcej fanów przyciągnął pojedynek w Ostrowcu Świętokrzyskim, gdzie KSZO przegrało 1:3 z Tauronem Banimexem MKS Dąbrowa Górnicza. Spotkanie to na żywo w hali MOSiR obejrzało 1 239 widzów. Z kolei mecz Developresu SkyRes Rzeszów z Budowlanymi Łódź przyciągnął na Podpromie zaledwie 750 kibiców i był to najniższy wynik w tej serii gier.
[ad=rectangle]
Frekwencja na meczach 2. kolejki Orlen Ligi:

Developres SkyRes Rzeszów - Budowlani Łódź 750 widzów

SK bank Legionovia Legionowo - Polski Cukier Muszynianka Muszyna 1 800 widzów

KSZO Ostrowiec SA - Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza 1 239 widzów

Pałac Bydgoszcz - PGE Atom Trefl Sopot 850 widzów

PGNiG Nafta Piła - BKS Aluprof Bielsko-Biała 900 widzów

Łącznie na trybunach w 2. kolejce Orlen Ligi (bez przełożonego meczu w Policach): 5539 widzów

Średnio jeden mecz 2. kolejki Orlen Ligi obejrzało (bez przełożonego meczu w Policach) : 1108 widzów

Łącznie na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2014/15 (bez przełożonych meczów w Bielsku-Białej, Muszynie i Policach): 11 539 widzów

Średnio mecz na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2014/15 obejrzało (bez przełożonych meczów w Bielsku-Białej, Muszynie i Policach): 1 282 widzów

Trybuny Areny Legionowo wypełniły się niemal po brzegi
Trybuny Areny Legionowo wypełniły się niemal po brzegi

Zestawienie frekwencji w sezonie 2014/15 z podziałem na miasta:

MiastoŁącznie w sezonieŚrednia na mecz
Wrocław 1 900 1 900
Legionowo 1 800 1 800
Dąbrowa Górnicza 1 500 1 500
Ostrowiec Świętokrzyski 2 839 1 420
Piła 900 900
Rzeszów 1 750 875
Bydgoszcz 850 850
Police - -
Sopot - -
Bielsko-Biała - -
Łódź - -
Muszyna - -

Wszystkie dane liczbowe pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.