Siatkarki PGNiG Nafty Piła mogły liczyć na wyjątkowe wsparcie w pierwszym starciu fazy play-off. O głośny i żywiołowy doping zadbały bowiem uczniowie szkół podstawowych i gimnazjalnych, którzy biorą udział w konkursie pod Patronatem Honorowym Prezydenta Miasta Piły na najlepiej kibicującą klasę. Współorganizator i sponsor akcji, firma Nice Polska Sp. z o.o., dodatkowo przekazał uczniom do kibicowania koszulki z logo konkursu - PTPS jest Nice.
[ad=rectangle]
Do udziału w rywalizacji, w której nagrodą główną jest wycieczka, zgłosiło się siedem szkół. Każda z nich kibicuje pod specjalnie stworzoną na potrzeby akcji nazwą. Po pierwszym meczu najwięcej powodów do zadowolenia mają najmłodsi uczestnicy, Olimpijskie mini dwójeczki, którzy zdobyli najwięcej głosów (144).
Było Nice - wyjątkowy doping dla siatkarek PGNiG Nafta Piła
Pierwszy mecz fazy play-off pomiędzy PGNiG Nafta Piła a Developresem SkyRes Rzeszów był "nice". Wszystko za sprawą konkursu zorganizowanego przez nowego sponsora pilskiej drużyny.