Frekwencja w Orlen Lidze: Małe zainteresowanie kibiców meczami ekstraklasy

Spotkania 6. kolejki cieszyły się słabym zainteresowaniem fanów, trzecią z najwyższych frekwencji zanotowano na meczu, który rozgrywany był w poniedziałek.

W tym artykule dowiesz się o:

Łącznie na trybunach zasiadło 6 800 widzów, by obejrzeć mecze 6. kolejki Orlen Ligi. Jest to dotychczas drugi najniższy wynik w ligowych rozgrywkach. Mniej kibiców pojawiło się w siatkarskich halach tylko w 2. kolejce, w której do rozegrania pozostał jeszcze zaległy mecz w Bielsku-Białej.

Najwięcej kibiców w 6. kolejce pojawiło się w Szczecinie, gdzie mistrzynie Polski, Chemika w starciu z SK bank Legionovią dopingowało 1 800 kibiców. Drugą najwyższą frekwencją w minionej serii spotkań może pochwalić się Piła! Siatkarki PTPS-u w tym sezonie radzą sobie zaskakująco dobrze, na razie są czarnym koniem rozgrywek, co już przekłada się na zainteresowanie ich meczami. PTPS pokonał bialski BKS, a na trybunach zgromadziło się 1 300 widzów, co jest dotychczas najlepszym wynikiem w Pile.

Na podium frekwencji 6. kolejki znalazł się Rzeszów, gdzie mecz rozgrywany był w miniony poniedziałek. Developres dopingowało 1 200 kibiców, którzy ostatecznie obejrzeli porażkę swoich siatkarek w pojedynku z Budowlanymi Łódź.

Frekwencja na meczach 6. kolejki Orlen Ligi:

Pałac Bydgoszcz - KSZO Ostrowiec SA 700 widzów

PTPS Piła - BKS Aluprof Bielsko-Biała 1 300 widzów

Developres SkyRes Rzeszów - Budowlani Łódź 1 200 widzów

Chemik Police - SK bank Legionovia Legionowo 1 800 widzów

PGE Atom Trefl Sopot - Tauron MKS Dąbrowa Górnicza 900 widzów
Mecz rozgrywany był w Elblągu

Polski Cukier Muszynianka Muszyna - Impel Wrocław 900 widzów

Łącznie na trybunach w 6. kolejce Orlen Ligi: 6 800 widzów

Średnio jeden mecz 6. kolejki Orlen Ligi obejrzało: 1 134 widzów

Łącznie na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2015/16: 46 041 widzów

Średnio mecz na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2015/16 obejrzało (bez meczu 2. kolejki w Bielsku-Białej): 1 316 widzów

Zestawienie frekwencji w sezonie 2015/16 z podziałem na miasta:

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednia na mecz
Łódź 3 000 1 3 000
Wrocław 7 300 3 2 434
Szczecin * 9 521 4 2 381
Dąbrowa Górnicza 5 000 3 1 667
Sopot ** 2 950 2 1 475
Rzeszów 4 400 4 1 100
Legionowo 3 100 3 1 034
Piła 3 920 4 980
Bydgoszcz 2 750 4 688
Muszyna 2 600 4 650
Bielsko-Biała 600 1 600
Ostrowiec Świętokrzyski 900 2 450

* Chemik Police rozgrywa swoje mecze w hali w Szczecinie
** Jeden mecz (6. kolejka) PGE Atom Trefl rozegrał w Elblągu

Wszystkie dane liczbowe pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Komentarze (1)
avatar
misiek73
12.11.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Brawa dla władz Orlen Ligi!!! Więcej meczy na tygodniu = spadek liczby widzów z każdym kolejnym meczem!!! Mniejsza liczba widzów podążających za swoim klubem (ile można brać urlopu, a wyjazdy n Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.