Powrót po latach. Legionovia zyskała sponsora tytularnego

Firma kurierska DPD Polska została na rok sponsorem tytularnym Legionovii Legionowo, klubu Ligi Siatkówki Kobiet. Tym samym zmieni się także nazwa obiektu, w którym występują siatkarki z mazowieckiego miasta.

Michał Kaczmarczyk
Michał Kaczmarczyk
radość siatkarek Legionovii Legionowo WP SportoweFakty / Justyna Serafin / Na zdjęciu: radość siatkarek Legionovii Legionowo
- Sponsoring firmy DPD Polska ma dla nas strategiczne znaczenie. Wspólnie chcemy zawalczyć o jak najlepszy wynik sportowy na koniec sezonu, który już za chwilę się rozpocznie. Poza drużyną seniorską tradycyjnie kładziemy duży nacisk na szkolenie naszych kadr młodzieżowych, które dzięki współpracy z tak istotnym partnerem, jakim jest lider polskiego rynku kurierskiego, na pewno będą mogły jeszcze bardziej rozwinąć się sportowo. Chcemy, by klub z Legionowa stał się wizytówką i dumą Mazowsza - powiedział o nawiązaniu współpracy z silnym partnerem Sławomir Supa, prezes zarządu Legionovii Legionowo.

Od sezonu 2018/2019 Ligi Siatkówki Kobiet mazowiecka drużyna będzie występowała pod szyldem DPD Legionovia Legionowo, zaś hala, w której będzie rozgrywać swoje mecze, zmieni nazwę na DPD Arena Legionowo. Znana firma kurierska wspierała już legionowskie siatkarki w przeszłości: DPD w 2014 roku pomógł klubowi załatać dziurę budżetową po wycofaniu się firmy kurierskiej "Siódemka" (wykupionej właśnie przez DPD). - Z przyjemnością wracamy do współpracy z legionowską siatkówką, wspierając klub, który, mając silną pozycję w młodzieżowym sporcie, ma ambicje jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność na polskim krajobrazie sportowym - mówił dla portalu klubu prezes DPD Rafał Nawłoka.

Przygotowania do podpisania ważnej dla Legionovii umowy trwały od miesiąca. 29 sierpnia radni Legionowa przegłosowali uchwałę, która zezwalała siatkarskiemu klubowi na porozumienie z DPD w sprawie zainwestowania firmy w klub oraz jego drużyny juniorskie i obiekty sportowe. Jednym z warunków stawianym przez DPD była zmiana nazwy Areny Legionowo. Według portalu toiowo.eu, firma kurierska zaproponowała trzyletni kontrakt sponsorski, którego 20 procent wartości miało być przeznaczone na inwestycję w klubową halę. Ostatecznie umowa z DPD ma obowiązywać przez rok.

Przypomnijmy, że z pozyskania sponsora tytularnego w ostatnim czasie cieszył się także Pałac Bydgoszcz, który podpisał umowę z Bankiem Pocztowym.

ZOBACZ WIDEO MŚ 2018. Zatorski nawiązał do mistrzostwa sprzed 4 lat. "Lepiej smakuje złoty medal z tego roku"
Czy klub z Legionowa podniesie swój poziom po zyskaniu sponsora tytularnego?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×