Zyskała ona status bardzo ważnego partnera turnieju. Logo firmy 4F znajdzie się na ekranach ledowych z reklamami, ułożonymi wokół zeskoku. Będzie również widoczne w tzw. gnieździe trenerskim, na planszy reklamowej za belką startową oraz na bramce, którą zawodnicy przekraczają po zejściu z zeskoku skoczni.
- Jesteśmy szczęśliwi, że logo naszej firmy będziemy mogli zaprezentować na Turnieju Czterech Skoczni. Tak bardzo prestiżowe zawody to dla nas idealna szansa na promowanie naszej marki w Europie. Chcemy być znani na całym świecie - powiedział Igor Klaja, prezes zarządu 4F.
Umowa na sponsorowanie turnieju została podpisana aż na 4 lata. Kontrakt negocjowała i sfinalizowała firma Infront, która posiada prawa do transmisji turnieju i jest partnerem marketingowym Niemieckiego i Austriackiego Związku Narciarskiego.
Firma 4F jest polską firmą odzieżową. Od kilku lat jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Od 2010 roku i Vancouver 4F ubiera polskich sportowców zarówno na letnie jak i zimowe igrzyska olimpijskie. W Pjongczangu, podczas ostatnich zimowych igrzysk, w ubraniach polskiej firmy prezentowali się także sportowcy m. in. z Grecji i Łotwy.
ZOBACZ WIDEO Piotr Żyła. Gitarzysta, który sprzedaje czapki