"Idealne czasy, żeby oddzielić kibiców skoków narciarskich od kibiców sukcesu". Komentarze po konkursie w Ruce

PAP / Grzegorz Momot / Na zdjęciu: Jakub Wolny
PAP / Grzegorz Momot / Na zdjęciu: Jakub Wolny

Reprezentanci Polski wywalczyli w niedzielnym konkursie w Ruce tylko 12 punktów do klasyfikacji Pucharu Narodów. Eksperci zauważają na Twitterze, że dla polskich fanów to niezwykle trudny czas i oddzielenie kibiców skoków od kibiców sukcesu.

Za nami czwarty indywidualny konkurs Pucharu Świata w sezonie 2021/2022 i czwarty nieudany w wykonaniu polskich skoczków. Niestety podczas niedzielnej rywalizacji w Ruce znów tylko dwóch naszych reprezentantów weszło do drugiej serii, a w dodatku wywalczyli oni zaledwie 12 punktów do klasyfikacji Pucharu Narodów.

W komentarzach na Twitterze można dostrzec głównie opinie na temat pracy sędziów oraz loteryjnych warunków w drugiej serii konkursu. Podsumowano także dotychczasowe występy Polaków.

Piotr Majchrzak, dziennikarz sport.pl zabrał głos na temat sytuacji z pierwszej serii, gdzie czterech skoczków nie miało szans na osiągnięcie dobrej odległości. Wśród nich był Kamil Stoch.

Piotr Bąk z portalu skijumping.pl zwrócił uwagę na fakt, że Polacy dzisiaj podtrzymali tradycję z pierwszych konkursów tego sezonu. Odniósł się także do skoku Kamila Stocha, który nie dał mu awansu do finałowej serii.

Mateusz Stańczyk z kolei stworzył zestawienie polskich skoczków, pokazujące, ile razy wchodzili do drugiej serii. W tym aspekcie najlepszy jest Piotr Żyła, który trzykrotnie oddawał podczas konkursów dwie próby.

Niektórzy z kibiców mieli już dość oglądania dzisiejszego konkursu, co potwierdza poniższy wpis jednego z użytkowników Twittera.

"Co za konkurs. Na kogo wypadnie, na tego bęc!! Zdecydowanie brakuje mi jeszcze Jury meeting in progress! I będzie komplet" - napisał Sebastian Szczęsny, współprowadzący studio w telewizji TVN.

Wielu ekspertów docenia sukces Słoweńca Anze Laniska, który wygrał pierwszy konkurs Pucharu Świata w swojej karierze. Na swój drugi skok musiał czekać dość sporo czasu.

Cenne stwierdzenie po niedzielnych zmaganiach użył Michał Korościel, dziennikarz Eurosportu, który po kolejnym słabszym występie Polaków napisał: "Idealne czasy, żeby oddzielić kibiców skoków narciarskich od kibiców sukcesu".

Wśród naszych kibiców jest wiara w polepszenie sytuacji.

Czytaj także:
Kamil Stoch bezradnie rozkłada ręce po katastrofie w Ruce. "Nie wiem, czemu nie leci"
Co za fatalny początek sezonu. Tak źle nie było od lat

ZOBACZ WIDEO: Kto zostanie nowym prezesem PZN? "Kandydatem środowiska narciarskiego jest Adam Małysz"

Komentarze (16)
avatar
szakal44
29.11.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Skoki to taka dyscyplina że czeka się 2 godziny na skok Polaka który trwa ok.7 sekund. Więc lepiej w faktach zobaczyć w ciągu 3min. wszystko to co najważniejsze. 
avatar
zgryźliwy
28.11.2021
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Tak, przyznaję się. Jeśli chodzi o skoki, jestem kibicem sukcesu. Uważam tę dyscyplinę sportową za wyjątkowo nudną, i oglądam jedynie wtedy, kiedy Polacy walczą o wygrane. Bo tylko wtedy są jak Czytaj całość
avatar
Judenrat45
28.11.2021
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
I drugie . do tych prowokatorów lub fanatyków. Jestem za Polską nie za krórąkolwiek podlityczną partią. 
avatar
Judenrat45
28.11.2021
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
I jeszcze jedno. Za rok za dwa za darmo nie będą chcieli sublicencji. 
avatar
Judenrat45
28.11.2021
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Przecież to normalne. Sukcesy budują popularność. Moim zdaniem są to mądrzy ludzie. Szkoda czasu na oglądanie czegoś co nie daje satysfakcji. Wystarczy przeczytać posłuchać wiadomości. Polacy ś Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.