Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Tenis stołowy. Kolejny sezon współpracy LOTTO i Polskiej Superligi Tenisa Stołowego

W sezonie 2020/21 Polska Superliga Tenisa Stołowego kontynuuje swoją współpracę z Totalizatorem Sportowym. Marka LOTTO obecna będzie we wszystkich halach, rundach i meczach o drużynowe mistrzostwo Polski.
Sportklub Polska
Sportklub Polska
Lotto Superliga Materiały prasowe / Lotto Superliga

Polska Superliga Tenisa Stołowego to najwyższa klasa rozgrywkowa w Polsce, w której występują największe gwiazdy z naszego kraju i czołowi zawodnicy zagraniczni, a drużyny z Grodziska Mazowieckiego oraz Działdowa wystąpią w elitarnych rozgrywkach Ligi Mistrzów.

– Jest nam bardzo miło, że Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, kolejny sezon będzie naszym Partnerem Tytularnym, szczególnie w trudnym czasie pandemii. Dzięki tej umowie możemy przede wszystkim zapewnić kibicom transmisję telewizyjną przynajmniej jednego spotkania w kolejce. Mecze nadal będą pokazywane w stacji Sportklub. Ponadto planujemy jeszcze bardziej się rozwinąć i pójść kolejny krok do przodu. Mam tu na myśli jeszcze większe wykorzystanie elektroniki i technologii – poinformował prezes Polskiej Superligi Tenisa Stołowego, Zbigniew Leszczyński.

– Należąca do Totalizatora Sportowego marka LOTTO jest nieprzerwanie związana z Polską Superligą Tenisa Stołowego od 2016 roku. To partnerstwo oznacza rozwój profesjonalnego współzawodnictwa w tenisie stołowym oraz rozgrywek na najwyższym szczeblu, dlatego nie może nas zabraknąć również w tym sezonie. Wspieranie najlepszych w tej dyscyplinie napawa nas dumą  i radością. To także dowód na to, że jesteśmy ze sportem w tej trudnej sytuacji, jaką bez wątpienia jest trwająca pandemia koronawirusa – skomentowała Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego.

Marka LOTTO obecna będzie we wszystkich spotkaniach rundy zasadniczej oraz play-off. Logotyp Partnera Tytularnego znajdzie się m.in. na koszulkach i dresach wszystkich zawodników oraz trenerów a także we wszystkich 13 halach. LOTTO pojawi się także przy relacjach telewizyjnych ze spotkań oraz transmisjach internetowych z każdego spotkania. Nowy partner zagości też w Internecie oraz we wszystkich mediach społecznościowych związanych z LOTTO Superligą Tenisa Stołowego i z klubami uczestniczącymi w rozgrywkach.
Totalizator Sportowy od wielu lat jest związany z tenisem stołowym i podejmuje szereg działań, które wzmacniają wizerunek marki LOTTO jako wspierającej tenis stołowy w Polsce. Jednym z nich jest współpraca z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego, który organizuje wiele wydarzeń poświęconych tej dyscyplinie, jak chociażby bardzo popularny cykl pikników „Pingpong na trawie”. Marka LOTTO jest Partnerem Głównym tych imprez, przyczyniając się do popularyzacji tenisa stołowego wśród Polaków. Od 2017 roku spółka partneruje wydarzeniu Pingpongowy PGE Narodowy. To impreza sportowa dedykowana amatorom. W 2019 r. odbyła się trzecia edycja, która przyciągnęła tłumy – udział wzięło blisko 11 tysięcy osób. Oprócz tego, już kolejny sezon, marka LOTTO jest Partnerem Tytularnym drużyny LOTTO ZOOLeszcz Gwiazdy Bydgoszcz, a także będzie Partnerem Głównym przyszłorocznych Indywidualnych Mistrzostw Europy w tenisie stołowym. Niedawno Totalizator Sportowy został Partnerem Głównym 29-krotnych mistrzyń Polski – drużyny KTS Enea Siarka Tarnobrzeg.

ZOBACZ WIDEO: Myśli o NBA kuszą! – wywiad wideo z Adamem Waczyńskim

Czy będziesz oglądał rozgrywki LOTTO Superligi Tenisa Stołowego w Sportklubie?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub SportoweFakty na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty
Komentarze (0):
    Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
    ×