"To historyczna umowa" - opisują portugalskie i hiszpańskie media. Georgina Rodriguez została twarzą najnowszej kampanii Guess i Marciano by Guess na jesień 2023 roku. Do tego w wydaniu magazynu "Vogue" znajdzie się wywiad z nią. Jej zdjęcie będzie na okładce numeru, a jego sprzedaż już zapowiada się rekordowo.
- Chcieliśmy uchwycić jeden dzień z życia Georginy i zaglądając za kulisy, podejrzeć życie supergwiazdy w wyrafinowanym stylu glamour. Jej unikatowy styl najlepiej oddaje ducha najnowszej kolekcji, w której dominują luksusowe materiały i efektowne kroje – mówi Paul Marciano, który stoi za projektem.
"Mundo Deportivo" dodaje, że Rodriguez jest osobą, która czego się dotknie, zamienia w złoto. Dlatego jako influencerka o gigantycznych zasięgach i popularności może zarobić krocie na współpracy. I tak to wygląda w tym przypadku.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Jak tego nie strzelił?! Koszmarny kiks przed pustą bramką
Z ustaleń zagranicznych mediów wynika, że umowa pomiędzy portugalskim wydaniem "Vogue" i Georginą może opiewać na wielką kwotę. Magazyn "Look" informuje, że może to być nawet 120 tysięcy euro.
"To jest coś, czego nigdy wcześniej nie widziano w Portugalii. Takie kwoty nigdy nie były wypłacane. Georgina weszła na modowy Olimp" - poinformowano.
Rodriguez to życiowa partnerka Cristiano Ronaldo, który jest jednym z najlepszych piłkarzy w historii. Nadchodzący sezon spędzi on w Arabii Saudyjskiej, gdzie reprezentuje barwy Al-Nassr.
Czytaj także:
"Nie wolno było go skreślać". Co za słowa o karierze Błaszczykowskiego
Potężny skandal z udziałem legendy. "Jego dni mogą być policzone"