Karta walk Clout MMA 2. Marcin Najman z szalonym wyzwaniem. Wielu sportowców na rozpisce

Instagram / oficjalny profil / Marcin Najman
Instagram / oficjalny profil / Marcin Najman

Karta walk Clout MMA 2 zdecydowanie potwierdza, że organizacja ta stawia na freak fighty oraz sportowe akcenty. Wśród uczestników znajdziemy Marcina Najmana, a także takie postacie świata sportów walki, jak Jerome Le Banner czy Albert Sosnowski.

Wydarzenie to zapowiada się jako prawdziwa uczta dla fanów sportów walki. Clout MMA 2, będące najmłodszą polską organizacją freak fightową, łączy sportowe emocje z pojedynkami influencerów. Czy to połączenie okaże się przepisem na sukces?

Na szczególną uwagę zasługuje walka wieczoru. Denis Załęcki i Daniel Omielańczuk od dawna prowadzą otwarty konflikt, wyrażając swoje animozje zarówno podczas wywiadów, jak i na mediach społecznościowych. Teraz będą mieli okazję wyjaśnić swoje nieporozumienia w klatce. To również szansa dla "Bad Boya", aby udowodnić, że jest tak dobrym zawodnikiem, jak twierdzi.

Nie mniej emocji obiecuje co-main event. Denis Labryga, gwiazda freak fightów, uchodzi za nadzieję polskiej wagi ciężkiej w MMA. Wielu zastanawia się więc, dlaczego zdecydował się on na walkę z influencerami. W sobotę zmierzy się on jednak z doświadczonym zawodnikiem - Kamilem Mindą.

Wśród uczestników znajdziemy również dwie legendy. Pierwszą z nich jest Jerome Le Banner, francuski gwiazdor K-1, który pomimo zaawansowanego wieku wciąż jest aktywnym zawodnikiem. Przez lata był jednym z czołowych zawodników na świecie i słynął ze swojego efektownego stylu. W Płocku spotka się z Dawidem Załęckim. Drugą legendą jest Albert Sosnowski, były mistrz Europy EBU w wadze ciężkiej oraz pretendent do tytułu mistrza świata. Po kilkuletniej przerwie wraca do aktywnego uprawiania sportu i zmierzy się z debiutującym w zawodowym sporcie Remigiuszem Gruchałą.

ZOBACZ WIDEO: Kolejny duży transfer KSW! Łukasz Charzewski dołącza do federacji. Co na to FEN?

Nie można również przejść obojętnie obok Marcina Najmana. "Cesarz polskich freak fightów" planuje podjąć się niesamowitego wyzwania, jakim jest stoczenie dwóch walk w ciągu jednego dnia. Najpierw zmierzy się z Piotrem "Lizakiem" Lizakowskim, a następnie z Adrianem Ciosem. Pierwszy z przeciwników, mimo że jest całkiem dobrym zawodnikiem na tle freak fightów, waży ponad 40 kilogramów mniej. Drugi zaś jest jednym z tych zawodników, którzy w klatce prezentują się gorzej niż wojownik z Częstochowy. Czy zatem wojownik z Częstochowy zdoła stoczyć oba pojedynki? Przekonamy się w sobotę, 28 października.

Karta walk Clout MMA 2:

Main event: Denis "Bad Boy" Załęcki vs. Daniel Omielańczuk
Co-main event: Kamil Minda vs. Denis Labryga

Karta główna

Marcin "El Testosteron" Najman vs. Piotr "Lizak" Lizakowski
Marcin "El Testosteron" Najman vs. Adrian Cios
Albert "Dragon" Sosnowski vs. Remigiusz "Remi" Gruchała
Krzysztof "Wujaszek Fericze" Ferenc vs. Konrad Karwat
Jerome Le Banner vs. Dawid "Crazy" Załęcki
Toni Chaplin vs. Marcel "Gawronek" Gawroński
Rafał "Boro" Borkowski vs. 10 rywali

Karta wstępna

Błażej "Skrzypas" Skrzypek vs. Mariusz "Super Mario" Sobczak
Katarzyna "Laluna" Alexander vs. Agnieszka Bobek
Jakub "Japczan" Piotrowicz vs. Jakub "Holak" Krawczyk-Holak

Zobacz także: Skandal w UFC z udziałem Rosjanki
Zobacz także: Rosjanin wyśmiał Polaka

Komentarze (1)
avatar
czysta_prawda
26.10.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Fericze dostaje zlych przeciwnikow, dobrze zbudowany moglby powalczyc na swoim poziomie z influencerami i celebrytami jak on to dali mu szelige a teraz niemal zawodowca Karwata no troche bez se Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.