Największa sensacja w historii Fame MMA? Tego nikt się nie spodziewał

Twitter / Dariusz Kaźmierczuk nokautuje Norberta Gierczaka
Twitter / Dariusz Kaźmierczuk nokautuje Norberta Gierczaka

Norbert Gierczak przez dług czas uważany był za jednego z najlepszych freak fighterów w Polsce. To jednak zostało brutalnie zweryfikowane. Dariusz Kaźmierczuk podczas FAME: REBORN dał influencerowi solidną lekcję MMA.

Takiego zestawienia jeszcze kilka tygodni temu nikt się nie spodziewał. Spekulacje na temat walki Norberta Gierczaka w Fame MMA krążyły od dłuższego czasu, szczególnie po jego konflikcie z "Xayoo" w konkurencyjnej organizacji freak fightowej. To starcie było jednym z najbardziej oczekiwanych przez fanów walk influencerów. Jednak organizatorzy zdecydowali się na inne zestawienie.

Popularny "Dis" w Fame MMA ostatecznie został sprawdzony przez Dariuszem Kaźmierczukiem. Mimo że w swojej karierze wielokrotnie występował na galach zawodowych, "Daro Lew" nie przyzwyczaił fanów do wygranych. Jednakże ostatni rok był najlepszy w jego karierze, z dwoma wygranymi na koncie. Niestety, niedawno przyszła seria dwóch porażek ze sportowcami - najpierw z Piotrem Świerczewskim, a potem z Piotrem Liskiem. Dlatego Kaźmierczuk miał nadzieję na przełamanie z popularnym influencerem.

Tak też się stało. W niespełna dwie minuty Dariusz Kaźmierczuk pokazał, że mimo niezbyt dobrego rekordu (3-14) nadal jest groźny. W szczególności w starciu z influencerami. Przez długi czas mówiło się, że Norbert Gierczak to jeden z najlepszych zawodników MMA wśród twórców internetowych. Szybko to jednak zweryfikował "Daro Lew".

Doświadczony zawodnik już od pierwszych sekund pokazał "Disowi" swoja siłę. Ten raz po raz dostował kolejne ciosy, które siały spustoszenie. Już po niespełna minucie można było spodziewać się, że koniec nastąpi lada chwila. Tak też w istocie było. "Daro Lew" wykorzystał słabość rywala i go brutalnie skończył pod siatką. To na pewno jedna z największych sensacji w historii Fame MMA. Po tym efektownym zwycięstwie publiczność na łódzkiej Atlas Arenie oszalała.

Wcześniej podczas gali Fame: Reborn odbyło się już starcie dwóch zawodowców. W pojedynku Marcina Wrzoska z Tomaszem Gromadzkim zdecydowanie przeważał Wrzosek, który wygrał zasłużenie. Więcej informacji o tym starciu znajdziesz TUTAJ.

ZOBACZ WIDEO: Internauci poruszeni. Tak golfistka ubrała się do symulatora

Zobacz także: Sulęcki nie chce robić z siebie błazna
Zobacz także: Polacy złożyli protest. Kapitalna reakcja Anglików

Komentarze (1)
avatar
random47
10.12.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Żyjemy w Polsce gdzie językiem obowiązkowym jest nasz język a tu widzę mnóstwo znaczeń w innym języku i nie jestem przekonany do takiej komunikacji . Ciekawe co na to urzędu , które za taki sta Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.