Kilka dni temu "The Sun" ujawnił, że Maria Szarapowa kończy współpracę z gigantem na rynku odzieży sportowej. Z Nike była związana od 11. roku życia, czyli przez ostatnie 20 lat. Według brytyjskiego dziennika, firma miała już nie być zainteresowana dalszą współpracą z Rosjanką, która z kolei zwróciła swoje oczy w stronę Adidasa.
Tym rewelacjom zaprzeczył agent tenisistki, Max Eisenbud. - To niewiarygodne, w jaki sposób media mogą kłamać i nie być pociągnięte do odpowiedzialności. Do tego inne działają tak, jakby to była prawda. To ogromny problem - wyznał menedżer w rozmowie ze Stephanie Myles z portalu tennis.life.
Eisenbud powiedział, że jego klientka nie zamierza kończyć współpracy z obecnym sponsorem. Prowadząca tenisistkę agencja IMG zaprzeczyła doniesieniom w mediach społecznościowych. - Dla przypomnienia, Maria ma dożywotnią umowę z Nike. Jej fani będą mogli w 2019 roku oglądać jej najlepsze sukienki i więcej butów La Cortez - stwierdził menedżer Rosjanki.
Po tych wyjaśnieniach artykuł zniknął z serwisu internetowego gazety "The Sun". Szarapowa zakończyła sezon po US Open 2018 i nie poleciała na turnieje rozgrywane w Azji oraz w Moskwie. Aktualnie jest 29. rakietą świata. Po krótkim odpoczynku i rehabilitacji rozpocznie przygotowania do nowego sezonu.
ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: wzruszająca scena na mecie maratonu