[tag=48999]
Iga Świątek[/tag] zyskała na popularności. To oczywiście dzięki zwycięstwu w Rolandzie Garrosie. Ten sukces sprawił, że o 19-letniej tenisistce z Polski usłyszało mnóstwo osób, co oczywiście pozytywnie wpłynęło na jej wartość marketingową.
Młoda sportsmenka przyciąga firmy, które chciałyby w nią zainwestować. - Współpracę oferuje duża firma z polskim kapitałem, która może zainwestować w Igę Świątek w ciągu trzech lat aż 6 mln złotych. To kontrakt, który w polskim sporcie otrzymać mógłby obecnie tylko Robert Lewandowski - mówi Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research, cytowany przez "Przegląd Sportowy".
Ekspert od marketingu internetowego wyjawia również, że wspomniany koncern chciałby, żeby Iga Świątek była obecna w kampania reklamowych w najważniejszych mediach, w wielu placówkach współpracujących z firmą, a także w kanałach społecznościowych.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: czas się dla niej zatrzymał. Piękna tenisistka
To jednak nie wszystko. Podobno firma ma tak wielkie możliwości, że śmiało mogłaby promować polską tenisistkę na całym świecie.
- Dla samej Igi w najbliższym czasie kontrakty reklamowe nie powinni być jednak priorytetem - zaznacza Pawlukiewicz.
Dlaczego? Ekspert podkreśla, że wciąż powinna skupiać się przede wszystkim na sporcie. Obawia się, że zbyt duże zaangażowanie w kontrakty reklamowe mogłoby negatywnie odbić się na jej rozwoju.
Czytaj także:
> Tenis. Wimbledon ma się odbyć w 2021 roku. Możliwe są trzy scenariusze
> Tenis. Turniej WTA w Ostrawie odbędzie się zgodnie z planem. Magda Linette w głównej drabince