DTM. Trwają rozmowy na temat przyszłości. Efekty za kilka tygodni

Materiały prasowe / BMW / Na zdjęciu: Robert Kubica w samochodzie DTM
Materiały prasowe / BMW / Na zdjęciu: Robert Kubica w samochodzie DTM

Robert Kubica już w przyszłym tygodniu weźmie udział w przedsezonowych testach DTM. Tymczasem nadal nie wiadomo, co stanie się z serią po roku 2020. - Rozmowy trwają. Potrzebujemy jeszcze kilku tygodni - zdradza Gerhard Berger, szef DTM.

W tym artykule dowiesz się o:

W dniach 8-11 czerwca niemiecki Nurburgring przyjmie stawkę DTM, w tym Roberta Kubicę, na przedsezonowych testach. Może się okazać, że Kubica i pozostali kierowcy szykują się do ostatniego w historii sezonu DTM. Z końcem roku niemiecką serię wyścigową pożegna bowiem Audi, a BMW nie chce w niej rywalizować same ze sobą.

- Wciąż potrzebujemy trochę czasu. Mam świadomość tego, że nasi partnerzy i kibice szukają informacji, domagają się jasnego komunikatu. Może za dwa, trzy tygodnie będziemy gotowi ogłosić nasze plany. Być może wtedy będziemy w stanie stwierdzić czy to faktycznie koniec DTM, czy jednak będziemy kontynuować przygodę - powiedział w stacji Sat.1 Gerhard Berger, obecny szef DTM.

W ostatnich tygodniach pojawiało się wiele spekulacji na temat ratunku dla DTM. Już zimą, gdy stawkę opuścił Aston Martin, pojawił się pomysł połączenia z japońską serią Super GT. Dałoby to możliwość rywalizacji takich producentów jak Toyota, Honda czy Lexus. Ta koncepcja nie ma jednak większych szans na realizację.

ZOBACZ WIDEO: Polska medalistka olimpijska pomaga seniorom w czasie epidemii. "Jeździliśmy i pytaliśmy, kto jakiej pomocy potrzebuje"

- Podstawą naszej platformy są Audi i BMW. Skoro ta pierwsza zdecydowała się wyciągnąć wtyczkę, to nasz kręgosłup jest bardzo słaby. Żadna japońska marka nie pomoże nam przetrwać. Musimy jednak wszystko przemyśleć. Dopiero potem zobaczymy, jakie opcje są dostępne - dodał Berger.

DTM zastrzegł też w Niemczech znak i markę "Series One". Miałaby to być nowa seria wyścigowa, wykorzystująca przepisy kategorii LMDh, które będą jednakowe dla kilku kontynentów. Series One miała towarzyszyć rundom DTM w Europie, ale może się okazać, że docelowo ją po prostu zastąpi. - To byłaby wyścigowa Liga Mistrzów - chwalił ten pomysł w " Süddeutschen" Klaus Frohlich, członek zarządu BMW.

Na decyzje co do przyszłości DTM czeka Robert Kubica. Polak w sezonie 2020 ma reprezentować w tej serii Orlen Team ART i równocześnie wspierać rebranding stacji Orlen w Niemczech. W tej chwili funkcjonują one u naszych zachodnich sąsiadów pod marką Star, ale docelowo w najbliższych miesiącach mają być zastąpione szyldem Orlen. Dlatego starty w DTM są tak ważne dla Kubicy i płockiej firmy.

Czytaj także:
Sebastian Vettel na radarze Mercedesa
Kibice na trybunach w F1 najwcześniej jesienią

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.