Żużel. Najwyższa frekwencja w Zielonej Górze, komplet widzów w Lublinie

WP SportoweFakty / Łukasz Forysiak
WP SportoweFakty / Łukasz Forysiak

10,5 tysiąca widzów zobaczyło mecz NovyHotel Falubazu z ZOOleszczz GKM-em. To najwyższa frekwencja spośród sześciu spotkań, które udało się rozegrać w miniony weekend.

Mecz w Zielonej Górze zobaczyło ponad 10 tysięcy kibiców
Mecz w Zielonej Górze zobaczyło ponad 10 tysięcy kibiców

PGE Ekstraliga

W PGE Ekstralidze odbyły się trzy spotkania, na ligową inaugurację czekają jeszcze w Częstochowie. Najwięcej, bo 10,5 tysiąca widzów zobaczyło mecz beniaminka najwyższej klasy rozgrywkowej i było świadkami zwycięstwa NovyHotel Falubazu z ZOOleszcz GKM-em.

W Lublinie już kolejny sezon największym problemem ograniczającym frekwencję na meczach Orlen Oil Motoru jest pojemność stadionu i komplet widzów to w tym przypadku standard. Niespełna 9 tysięcy fanów zobaczyło natomiast mecz KS Apatora z Fogo Unią Leszno.

ZOBACZ WIDEO: Nie chciał zostać prezesem. Czy Piotr Protasiewicz boi się odpowiedzialności?

2. kolejka PGE Ekstraligi:
KS Apator Toruń - Fogo Unia Leszno - 8 656
Orlen Oil Motor Lublin - ebut.pl Stal Gorzów - 9 302
NovyHotel Falubaz Zielona Góra - ZOOleszcz GKM Grudziądz - 10 500
Tauron Włókniarz Częstochowa - Betard Sparta Wrocław - mecz przełożony

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Betard Sparta Wrocław 13 675 1 13 675
Fogo Unia Leszno 11 000 1 11 000
NovyHotel Falubaz Zielona Góra 10 500 1 10 500
ebut.pl Stal Gorzów 10 415 1 10 415
Orlen Oil Motor Lublin 9 302 1 9 302
KS Apator Toruń 8 656 1 8 656
ZOOleszcz GKM Grudziądz 8 000 1 8 000
Tauron Włókniarz Częstochowa - 0 -

Łącznie na trybunach PGE Ekstraligi w sezonie 2024: 71 548 widzów (7 meczów).

Średnio mecz na trybunach PGE Ekstraligi w sezonie 2024 obejrzało: 10 221 widzów.
[nextpage]

Mecz w Krośnie cieszył się sporym zainteresowaniem kibiców
Mecz w Krośnie cieszył się sporym zainteresowaniem kibiców

Metalkas 2. Ekstraliga: 

W Metalkas 2. Ekstralidze udało się rozegrać tylko połowę zaplanowanych w tym terminie spotkań. Mocno zapełnił się stadion w Krośnie, gdzie starcie Cellfast Wilków z Polonią Bydgoszcz zobaczyło 5 600 widzów. Nieco mniejszym zainteresowaniem cieszyło się starcie na obiekcie w Ostrowie Wielkopolskim.

2. kolejka Metalkas 2. Ekstraligi:
Cellfast Wilki Krosno - Abramczyk Polonia Bydgoszcz - 5 600
Arged Malesa Ostrów - Energa Wybrzeże Gdańsk - 4 141
Innpro ROW Rybnik - Texom Stal Rzeszów - mecz przełożony
H.Skrzydlewska Orzeł Łódź - #OrzechowaOsada PSŻ Poznań - mecz przełożony

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Abramczyk Polonia Bydgoszcz 8 300 1 8 300
Texom Stal Rzeszów 6 000 1 6 000
Cellfast Wilki Krosno 5 600 1 5 600
Energa Wybrzeże Gdańsk 5 000 1 5 000
Arged Malesa Ostrów 4 141 1 4 141
#OrzechowaOsada PSŻ Poznań 3 788 1 3 788
Innpro ROW Rybnik - 0 -
H.Skrzydlewska Orzeł Łódź - 0 -

Łącznie na trybunach Metalkas 2. Ekstraligi w sezonie 2024: 32 829 widzów (6 meczów).

Średnio mecz na trybunach Metalkas 2. Ekstraligi w sezonie 2024 obejrzało: 5 471 widzów.
[nextpage]

Mecze Lokomotivu cieszą się niezmiennym zainteresowaniem kibiców niezależnie od klasy rozgrywkowej
Mecze Lokomotivu cieszą się niezmiennym zainteresowaniem kibiców niezależnie od klasy rozgrywkowej

Krajowa Liga Żużlowa

W najniższej klasie rozgrywkowej odbył się jeden mecz. Kibice Lokomotivu Daugavpils kolejny rok mocno zapełniają łotewski stadion niezależnie od ligi, w której startuje ten zespół. Spotkanie z Ultrapur Startem Gniezno obejrzało na żywo 4 tysiące fanów.

2. kolejka Krajowej Ligi Żużlowej:
Optibet Lokomotiv Daugavpils - Ultrapur Start Gniezno - 4 000
Unia Tarnów - Polonia Piła - mecz przełożony

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Ultrapur Start Gniezno 4 500 1 4 500
Polonia Piła 4 000 1 4 000
Optibet Lokomotiv Daugavpils 4 000 1 4 000
Trans MF Landshut Devils 2 000 1 2 000
OK Kolejarz Opole - 0 -
Unia Tarnów - 0 -

Łącznie na trybunach Krajowej Ligi Żużlowej w sezonie 2024: 14 500 widzów (4 mecze).

Średnio mecz na trybunach Krajowej Ligi Żużlowej w sezonie 2024 obejrzało: 3 625 widzów.

Czytaj także:
Wyrównany spektakl w Lublinie
Walczy o powrót do ścigania. Zdobył nowe uprawnienia

Komentarze (9)
avatar
Bezkarnosc
25.04.2024
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
od kiedy stadion wroclawski miesci 13,625? 
avatar
Nick Login
24.04.2024
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Na derbach będzie komplet. Bilety schodzą jak ciepłe bułeczki. 
avatar
Möchomorek
24.04.2024
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
avatar
Daro GKM
24.04.2024
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Tak, falubaz, tylko dlaczego Nas tak niewielu? To znowu usuną ;) 
avatar
Arkady FiedIer
24.04.2024
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Gałązkowski zaiteresuj się srednia widzów bo frekwencja to to co mówi muchomor 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.